MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Wat een drol,wrom staan er eigenlijk spotters bij?

Damn wat een kracht bezit die man!!

Hij support naturel training maar die gebruikt echt wel wat... focking 620lbs drukt ie daar weg... Jezus ****ing christ!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat betreft die drie laatste filmpjes van michiel4: dit is Michael Tuchscherer, een elite Amerikaanse powerlifter die ook zijn eigen blog heeft op

http://www.reactivetrainingsystems.com/blogs/userblog/63

Voor liefhebbers natuurlijk ... en hij is ook advisor voor het enige online powerlift-magazine ter wereld: Power Magazine. :D

naja dit slaat echt nergens op :D

Ben ik nu de enige die een beetje moe wordt van Mike's autistische overgestructureerde / geritualiseerde manier van trainen? :o Al dat geblaas, gepuf en gehijg om een lift te doen..

Mooie gewichten natuurlijk en strakke vorm, maar waar is die heerlijke wilde, lompe, agressieve, passievolle grindende lift waarbij hij op de top van z'n longen aan t schreeuwen, bloed uit z'n neus loopt tijdens de lift en daarna als een blij kind staat te juichen om z'n PR?

Zit jij je in te beelden hoe je morgen 250kg gaat deadliften of zo? :D

Man ff die bar "cleanen" om dan seated te pressen... En hoe blessure gevoelig ziet die positie eruit.

En die ouwe, die wil ik wel eens 80 zien overhead pressen fzo.

En ja dit topic wordt echt vervuild, GROTE pics en vids, komaan he gasten

Zit jij je in te beelden hoe je morgen 250kg gaat deadliften of zo? :D

giechel :o Ik moet nog even kijken of ik de 250 ga aanvallen, voelde me woensdag behoorlijk trainwrecked

Mja, ik ben natuurlijk RPB (en dan met name Gijs) gewend qua lifting.. en ik moet zeggen, dat vind ik vaak toch eigenlijk wel prachtig om te zien ookal zijn het niet altijd monstergewichten.

Laatst bewerkt:
Leek zo zwaar niet (in de zin van een gevecht op leven of dood :rolleyes:)
Dan en rustig even relaxt fluiten bij laatste rep :D

wajooo kijk hem dat even doen he, wel stylish nog ff fluiten inderdaad alsof het niks is :P Wat een monster trouwens.

Echt bizar explosief vanaf de grond!

Terug
Naar boven