Leeman
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 90
- Lengte
- Massa
- 43kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat voor stijl vechten is dat eigenlijk? grootste deel van het filmpje proberen ze elkaar dood te knuffelen ofzo

zat ook al te kijken. dat stelt toch niks voor. beetje tegen elkaar aanduwen met af en toe een schopje. me grootmoeder kan nog beter vechten met haar rollator![]()
Ja, dat heb ik eens ergens gelezen toen het over jonge gastjes ging die een zeer beperkte kennis van zaken tentoonstelden, maar toch wat bijdehante teksten aan het plaatsen waren op fora enzo.

Da is.
In jouw geval ga ik voor de zekerheid voor dommigheid...heeft niks met je favoriete stop woordje te maken. Zoals die 2 bezig waren kon je het alles behalve een gevecht noemen.

Maar om een stijl als bijv. Sambo (Fedor..?) en een man als Chris Dolman zo te bekritiseren, is in mijn ogen op zijn minst onwetendheid of dommigheid.
lol ik heb die les nog niet geleerd. Wordt liever in elkaar gemept dan dat ik geïntimideerd wordt om me mond te moeten houden.o ik ben het helemaal wel afgeleerd om te fokken met gasten die wel kunnen vechten inmiddels![]()