MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

die heb ik 100x bekeken, niks nieuws dus

Chris was niet te onder de indruk van "The strongest man who ever lived" ;)
Bill kon die trappen op zijn bovenbenen niet zo waarderen geloof ik.
Ik had dit filmpje nog nooit gezien... :o

wat voor stijl vechten is dat eigenlijk? grootste deel van het filmpje proberen ze elkaar dood te knuffelen ofzo

Sambo?

wat voor stijl vechten is dat eigenlijk? grootste deel van het filmpje proberen ze elkaar dood te knuffelen ofzo

zat ook al te kijken. dat stelt toch niks voor. beetje tegen elkaar aanduwen met af en toe een schopje. me grootmoeder kan nog beter vechten met haar rollator :P

De verliezer krijgt de kieteldood.

http://www.youtube.com/watch?v=06gRwqf-fTM
Chris Adelaar geeft Geoff nog even een duwtje! :roflol:
Geoff heeft duidelijk meer in zijn mars dan Bill wat worstelen betrft.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

zat ook al te kijken. dat stelt toch niks voor. beetje tegen elkaar aanduwen met af en toe een schopje. me grootmoeder kan nog beter vechten met haar rollator :P

De verliezer krijgt de kieteldood.

Typische e-warriors.

Heb je een nieuw woordje geleerd John?:D

Heb je een nieuw woordje geleerd John?:D
Ja, dat heb ik eens ergens gelezen toen het over jonge gastjes ging die een zeer beperkte kennis van zaken tentoonstelden, maar toch wat bijdehante teksten aan het plaatsen waren op fora enzo. :D

ok valt me op dat er zo weinig gestoten wordt..
Da is.

Maar om een stijl als bijv. Sambo (Fedor..?) en een man als Chris Dolman zo te bekritiseren, is in mijn ogen op zijn minst onwetendheid of dommigheid.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

heeft niks met je favoriete stop woordje te maken. Zoals die 2 bezig waren kon je het alles behalve een gevecht noemen.
In jouw geval ga ik voor de zekerheid voor dommigheid...

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Zo maar een mening van "iemand"

Sambo is wel de completere stijl, slagen, stoten, worpen en grond komt allemaal aan bod. Er zijn maar weinig BJJ'ers echt goed staand, uitzonderingen zoals BJ Penn daargelaten. Die wint waarschijnlijk ook de tour de france als je hem een fiets geeft. Sambo is overall wel alround, eigenlijk raar dat het zo'n kleine sport is behalve in rusland.

true maar Fedor mept toch veel regelmatiger?

Geloof me maar als ik zeg dat je beter Chris Dolman niet als je eerste keus moest hebben om mee te vechten in zijn jaren hoor. ;)
Je moet ook niet vergeten dat dit gevechten waren met de blote handen.
Als je met je blote vuisten sla, doe je jezelf ook nogal eens behoorlijk pijn.
Zeker als je op iemands hoofd gaat slaan.
Dat heeft dus een risico in zich, waar niet iedereen zich aan wilt wagen.
Een niet zo'n heel domme regel is: hard (vuist) tegen zacht (lichaam) en zacht (handpalm bijv.) tegen hard (schedel)
Dit is natuurlijk slechts mijn mening, en ik ben zeker geen expert in vechtsporten, maar ik heb mijn handen in het verleden al genoeg pijn gedaan om te weten dat die regel geen slechte is. ;)
En inmiddels gaat het hier wat te ver in dit topic. :D

o ik ben het helemaal wel afgeleerd om te fokken met gasten die wel kunnen vechten inmiddels :D

Maar om een stijl als bijv. Sambo (Fedor..?) en een man als Chris Dolman zo te bekritiseren, is in mijn ogen op zijn minst onwetendheid of dommigheid.

Deze opmerking toont meer dommigheid dan de mijne. Mijn reactie had betrekking op dat zogenaamd "gevecht" wat nergens op sloeg en niet op de gehele Sambo vechtstijl.

o ik ben het helemaal wel afgeleerd om te fokken met gasten die wel kunnen vechten inmiddels :D
lol ik heb die les nog niet geleerd. Wordt liever in elkaar gemept dan dat ik geïntimideerd wordt om me mond te moeten houden.

Laatst bewerkt:
Wat een mooie lift.

Ongeloofelijk, 22 jaar en 400kg liften. Ziek echt ziek!

Terug
Naar boven