XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Ja, dat heb ik eens ergens gelezen toen het over jonge gastjes ging die een zeer beperkte kennis van zaken tentoonstelden, maar toch wat bijdehante teksten aan het plaatsen waren op fora enzo. :D

Maar om een stijl als bijv. Sambo (Fedor..?) en een man als Chris Dolman zo te bekritiseren, is in mijn ogen op zijn minst onwetendheid of dommigheid.

Het was een grapje John. Chill. :D

Wil je mij alsjeblieft niet over één kam scheren met Falstyr, dat vind ik een enorme belediging?

Sambo kicks ass.

Het was een grapje John. Chill. :D

Wil je mij alsjeblieft niet over één kam scheren met Falstyr, dat vind ik een enorme belediging?

Sambo kicks ass.

Het is tegenwoordig schijnbaar in dat elk mietje mij probeert neer te halen. Lachwekkend.

Holy crap! ongeloofelijk dit, er zijn heel veel gasten die jarenlang powerlifting doen in de top van de sport, en die kunnen niet 400kg deadliften, en deze twee freaks pakken 400kg like nothing!

holy ****ing christ

dude lijkt trouwens een beetje op simon sulaiman :D

mocht sulaiman willen dat die dat gewicht pakt

lol 400kg 21 jaar erg knap, maar dacht eerst dat het een grap was wat die daarvoor aan het doen was :roflol:

vage manier van set up

****ing sterk inderdaad!

Grote vent voor z'n leeftijd!

dat laatste filmpje: raw? volgens mij draagt ie een suit bij het squatten en deadliften?

-tweede beurt squat was een stuk boven parallel: alsnog goedgekeurd?
-bench zonder stop?

beetje vage wedstrijd dan

Laatst bewerkt:
Vette shit Leeman. Ik vind het een prachtige sport, ben zelf te schijterig om er aan te beginnen.

Terug
Naar boven