Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.041
wow, daar zat nog veel meer in voor Ryan. Weet niet hoe het nu met hem gaat, hoorde een tijdje geleden dat hij gepakt was met een grote hoeveelheid verboden middelen en flink wat cash.

lekkere deadlift

Sterke lifts, maar die lalas is echt een beest!

Mooie rackpulls..

Vet filmpje die amerikanen maken er altijd een mooi spektakel van moeten we hier in NL eigenlijk ook doen

Wat een krankzinnige deadlifts! Dat gaat volgens mij een belachelijk goeie wedstrijd worden!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tel maar ;)

oh **** dit is van ze 2e beurt, heeft 214 gepakt (officieus WR)

Pat Mendes pakte net overigens 175 op de snatch bij de AC, en die noemt zich unofficial WR houder als junior :roflol:
en een token C&J :roflol::roflol:

Nice, iran nieuw gewichthef land?

Laatst bewerkt:
http://www.tehrantimes.com/News/11103/13_13-2.jpg

tel maar ;)

oh **** dit is van ze 2e beurt, heeft 214 gepakt (officieus WR)

Pat Mendes pakte net overigens 175 op de snatch bij de AC, en die noemt zich unofficial WR houder als junior :roflol:
en een token C&J :roflol::roflol:

Hier het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=j9q1fWYw6js&feature=channel_video_title

Nice, iranië nieuw gewichthef land?
Iran is altijd al een goed gewichthefland geweest.
De nog altijd officiële recordhouder bij de superzwaargewichten kwam ook uit Iran (Hossein Rezazadeh met 213 kg snatch en 263 kg clean & jerk)

Iran is altijd al een goed gewichthefland geweest.
De nog altijd officiële recordhouder bij de superzwaargewichten kwam ook uit Iran (Hossein Rezazadeh met 213 kg snatch en 263 kg clean & jerk)

Super filmpje! Maar voor rezazadeh meen ik mij geen echte iraanse topper te herrineren en nu heb je eerst dan rezazadeh die bijna een decennia heeft gedomineerd en deze grote knul die waarschijnlijk een decennia gaat domineren.:D

Laatst bewerkt:
Iranië? Ligt dat tussen Irakië en Afghanië?
En de decennia vliegen je ook om de oren hier.

OT: Die kerel is toch al een tijdje bekend als de nieuwe topper?

WTF waar haal je die nu weer vandaan dan, ben ik blind ofzo..

Excuses

Terug
Naar boven