MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

nice squat...2xbw? :roflol:, OT: wel sterk, snel ook, zit zeker meer in

epic benen van een meter omtrek

Epic fat tissue leverage, knee wraps, hamstring par squat = a sick, big ass squat with a sour edge to it (imo).

Nou prima + 1 voor die klap dan.

chigishev is de sterkste lifter op het moment, helemaal als je het vergelijkt met het totaal aantal kilo's in lichaamsgewicht. in 2005 had ie trouwens al 211 kg gesnatched.

Daar heb je een punt. Leuke KO bij 2.45. Gebeurd volgens mij net niks.

http://www.youtube.com/watch?v=6ec19YyRtm4&NR=1&feature=fvwp

hij krijgt een linker van crocop. Zijn hele oogkas was kapot, hij weende niet zoals vaak wordt gezegd, dat was gewoon de vervorming van zijn oogkas.

Het was die match dat hij ook doorhad dat human-punching bag spelen voor wereldtoppers toch niet zo'n gezonde way of income was. En sinds die wedstrijd heeft hij ook geen enkele degelijke partij gevochten.

Laatst bewerkt:
chigishev is de sterkste lifter op het moment, helemaal als je het vergelijkt met het totaal aantal kilo's in lichaamsgewicht. in 2005 had ie trouwens al 211 kg gesnatched.

Hij heeft dat nooit meer kunnen herhalen helaas. Zit wel regelmatig rond de 210 maar blijft nog steeds moeizaam voor hem, helaas.

Chigishev is qua BW de sterkste ja, maar qua total poundage is het toch Salimi die sterker is. Vooral in de C&J gooit hij wat meer kg's boven. Bovendien is hij pas 20 jaar en Chigishev inmiddels 30, heeft hij z'n top inmiddels wel gehad.

Laatst bewerkt:
****ing ziek, ze lijken wel een beetje op jouw mino

99? Ik denk 100%.:D

en op je 15e ook gewoon 150+ wegen :D

WTF wat doen ze daar toch in Iran. Vreten en trainen krijgt daar volgens mij een ongeevenaarde uitleg.

Terug
Naar boven