XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Hij is wel sterk, maar ook een midget, die dikke log met korte armen= super short range of motion, kijk waar zijn handen zijn na de clean, gwn voorhoof hoogte lol, wel nice natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.323
die was gister al gepost hoor ;) maar idd, daar zit nog meer in

Owja, inderdaad haha. Excuses.

Omfg wat een ****ing beest die Chris.

hij is best lang volgens mij ook?

Sterk van Brant, en alles, vooral de bench, super easy, kan nog makkelijk 100kg bij de totaal!

Hij is wel sterk, maar ook een midget, die dikke log met korte armen= super short range of motion, kijk waar zijn handen zijn na de clean, gwn voorhoof hoogte lol, wel nice natuurlijk

Vanuit mijn ervaring gesproken kan ik toch wel zeggen dat voor iemand met mijn lengte een dikke log eerder een zwaar nadeel dan voordeel is doordat je verder naar achteren moet hangen om de log op z'n plaats te houden en je handen zijn horizontaal gezien ook veel verder van je lichaam verwijderd wat je bewegingsbaan ook lastiger maakt.

Vanuit mijn ervaring gesproken kan ik toch wel zeggen dat voor iemand met mijn lengte een dikke log eerder een zwaar nadeel dan voordeel is doordat je verder naar achteren moet hangen om de log op z'n plaats te houden en je handen zijn horizontaal gezien ook veel verder van je lichaam verwijderd wat je bewegingsbaan ook lastiger maakt.

Het is ook op individuele basis, en met dikke log moet iedereen ver naar achteren leunen, niet alleen korte mensen, maar in het algemeen gasten die korter zijn met kortere armen zijn beter in log presses, goede voorbeeld is warrick brant met 190kg op de log, tom muttaffis, patrick boubaiman, allemaal korte mannen met korte armen met grote log presses

Dat wil niet zeggen dat lange gasten met lange armen niet goed kunnen zijn in log presses, maar als je goed kijkt, hoe meer compact een persoon, dus kortere armen, grote torso, is de beste combo voor log presses

Laatst bewerkt:
Mooie polsbanden heeft Brant.

Nice technique, maar is het effectiever?

vreemd

Nice technique, maar is het effectiever?

Enige reden dat ik zie om dit te doen is de bar hoger te cleanen wat misschien lekkerder aanvoelt om met de hips een drive te geven? (of om meer tijd hebben om onder de bar te komen maar lijkt me niet echt het geval hier gezien ze teringsnel is)

haha wreed...kkgevaarlijk voor je vingers en polzen volgens mij

Terug
Naar boven