jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkere lifts! ziet er echt smooth uit. alleen die squat vink er beetje raar uitzien? raar schokje onderin ofzow.
Doen vrijwel alle oly lifters. Is gewoon een andere manier van liften. Veel meer snelheid.
Vind het iig veel mooiere squats dan die tergend langzame reps die net niet of net wel paralel zijn. Als deze kerel reet niet goed afveegt kledderen de sporen op zn kuiten. Nice weer Mino. Jij plaatst alleen maar dit soort dingen. Zag laatst ook weer een oly only in je log, ben je wat van plan?

Doen vrijwel alle oly lifters. Is gewoon een andere manier van liften. Veel meer snelheid.
Vind het iig veel mooiere squats dan die tergend langzame reps die net niet of net wel paralel zijn. Als deze kerel reet niet goed afveegt kledderen de sporen op zn kuiten. Nice weer Mino. Jij plaatst alleen maar dit soort dingen. Zag laatst ook weer een oly only in je log, ben je wat van plan?
ik weet wet hoe gewichtheffers squatten, ben zelf ook wel van diep squatten. maar ik vond alleen dat hij een raar schokje ofzo onderin had dat zie ik normaal niet zo bij andere OLY lifters.

Heb nog geen 3 filmpjes geleden een Squatfilmpje gepost van een oly lifter, precies hetzelfde. Kan ze zo voor je posten onder een rijtje, iedere oly lifter Squat zo.![]()
nja oke het zal ook wel aan mij liggen ma vond het bij hem erg opvallen daarom. doet er ook verder niet toe.

http://www.youtube.com/watch?v=KByl2cr5xqc
uuuuuuuuuuuu 3 red lights.... ongelijke strekking! Hehehe...
Nice te zien dat sommige mensen zich nergens door laten stoppen!
deze is ook wel relaxed
http://www.youtube.com/watch?v=4N5HdkpFy2M&feature=related[/COLOR]moet je t beeld voor de gein s op 1:55 stil zetten

Zeer interessant Mo...
Maar staat ie nou op een viaduct te tekenen ofzo? Het lijkt net of er constant auto's langs komen rijden![]()