XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

echt ziek sterke en snelle deadlift weer joh.

lekkere lifts! ziet er echt smooth uit. alleen die squat vink er beetje raar uitzien? raar schokje onderin ofzow.

lekkere lifts! ziet er echt smooth uit. alleen die squat vink er beetje raar uitzien? raar schokje onderin ofzow.

Doen vrijwel alle oly lifters. Is gewoon een andere manier van liften. Veel meer snelheid.

Vind het iig veel mooiere squats dan die tergend langzame reps die net niet of net wel paralel zijn. Als deze kerel reet niet goed afveegt kledderen de sporen op zn kuiten. Nice weer Mino. Jij plaatst alleen maar dit soort dingen. Zag laatst ook weer een oly only in je log, ben je wat van plan?

Doen vrijwel alle oly lifters. Is gewoon een andere manier van liften. Veel meer snelheid.

Vind het iig veel mooiere squats dan die tergend langzame reps die net niet of net wel paralel zijn. Als deze kerel reet niet goed afveegt kledderen de sporen op zn kuiten. Nice weer Mino. Jij plaatst alleen maar dit soort dingen. Zag laatst ook weer een oly only in je log, ben je wat van plan?

Als alles naar zin gaat dan wel. :D
Vind oly lifting veel leuker om te zien dan powerlifting.

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=oTKe4YODaDw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=u5WiSw_RiZQ&feature=feedu

ik weet wet hoe gewichtheffers squatten, ben zelf ook wel van diep squatten. maar ik vond alleen dat hij een raar schokje ofzo onderin had dat zie ik normaal niet zo bij andere OLY lifters.

ik weet wet hoe gewichtheffers squatten, ben zelf ook wel van diep squatten. maar ik vond alleen dat hij een raar schokje ofzo onderin had dat zie ik normaal niet zo bij andere OLY lifters.

Heb nog geen 3 filmpjes geleden een Squatfilmpje gepost van een oly lifter, precies hetzelfde. Kan ze zo voor je posten onder een rijtje, iedere oly lifter Squat zo. :p

Vandaar dat ie Kakkie heet?

Heb nog geen 3 filmpjes geleden een Squatfilmpje gepost van een oly lifter, precies hetzelfde. Kan ze zo voor je posten onder een rijtje, iedere oly lifter Squat zo. :p

nja oke het zal ook wel aan mij liggen ma vond het bij hem erg opvallen daarom. doet er ook verder niet toe.

nja oke het zal ook wel aan mij liggen ma vond het bij hem erg opvallen daarom. doet er ook verder niet toe.

Zo vang je de bar eenmaal op na een clean. Is logisch dat ze daar op gaan trainen. Het valt op bij iedere oly lifter, maar goed dat terzijde. Blijft heerlijk de diepte die ze pakken. :)

deze is ook wel relaxed

http://www.youtube.com/watch?v=4N5HdkpFy2M&feature=related

die kleine turk zie je op een gegeven moment een snatch doen op 20% speed

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

moet je t beeld voor de gein s op 1:55 stil zetten

Na "grab a beer" heb ik hem op pauze gezet Mo. :D

Zeer interessant Mo...
Maar staat ie nou op een viaduct te tekenen ofzo? Het lijkt net of er constant auto's langs komen rijden :P

Na "grab a beer" heb ik hem op pauze gezet Mo. :D

haha ach tis vrijdag,dan magt ook wel..

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Zeer interessant Mo...
Maar staat ie nou op een viaduct te tekenen ofzo? Het lijkt net of er constant auto's langs komen rijden :P

hij woont in california volgens mij langs een snelweg indd..ik volg zn blog al 2 jaar ofzo..hij heeft wel vette theorien, die altijd wel logisch klinken..

Hahaha, ik heb nog wel even verder gekeken hoor, maar ik vind het wel veel "munmbo jambo" ;)

ik weet niet, iedereen weet et altijd beter is mijn ervaring..als mn gevoel zegt dat iets klopt..dan check ik dat..en kheb veel van zn tips opgevolgd in het verleden, en kmoet zeggen..opzich is mn deadlift wel een klein beetje erop vooruit gegaan

Terug
Naar boven