AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

MAar toen Gijs bv zijn 140kg log pakt en het uitschreeeuwde vond je dat ook walgelijk en vol arrogantie, omdat het niet eens in de buurt kwam van de warm up weights van Big Z, maar hij zich wel uitte alsof het een wereldrecord was?

IK voel gewoon een haat tegen amerikanen vandaar deze vergelijking...

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.562
zal te maken hebben met de Hollandse nuchterheid van doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Passie voor iets hebben anders dan bijv. voetbal is niet normaal dus dat kun je maar beter voor je houden. Dat is helaas de Nederlandse mentaliteit. In landen als Amerika wordt het juist aangemoedigd om fanatiek sport te beoefenen.

Amerikanen beleven sport gewoon wat anders dan wij en zij worden al van jongs af aan competitief erg gestimuleerd ... wat soms overdreven kan overkomen. :D

Bij ons kan ik dat overdreven gejuich bij het volleybal, als er een punt is gescoord, weer niet begrijpen. ;)

MINO= US hater

Goede discussie hier!

:roflol: lekkere discussie hier inmiddels. en daarbij mino: dmitry klokov is een rus maar schreeuwt vaak nog harder dan die amerikanen op een wedstrijd. daar hoor ik je niet over.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

:roflol:

ik snap je geklaag niet, als sportman moet je dit toch gewoon kunnen waarderen, moeten we nu steeds alles gaan vergelijken. De passie is er en dat zie je in al hun filmpjes en dat is het belangrijkste. Ik weet niet of ik het nu toffer vind om iemand heel nonchalant meer dan 10kg boven het wereldrecord te doen en dan weg te lopen alsof het hem geen hol uitmaakt maar gewoon zijn baan is. Mss wordt het ook wel zo gezien in rusland, als vooral een baan. Ik zie persoonlijk liever passie. Daarom kan ik ook genieten van sommige logjes hier waar ik passie zie in een snatch van 75kg om maar wat te zeggen...

+1

Yep, het is ook voornamelijk een haat tegen de US omdat ik ze over het algemeen walgelijk vind. :)

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

:roflol: lekkere discussie hier inmiddels. en daarbij mino: dmitry klokov is een rus maar schreeuwt vaak nog harder dan die amerikanen op een wedstrijd. daar hoor ik je niet over.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

:roflol:

En daarmee kom ik weer tot mijn argument: Dmitry is gelukkig niet een wereldklasse lifter?
Hij lift verreweg veel beter als een Amerikaan die 130kg weegt en niet eens kan concurreren met de 69 of 77kg klasse...

Volgens mij haalt Terry net 5kg meer met leg drive... Zou wel meer kunnen zijn op dit moment maar zn log PR is 185kg van januari 2011.

Graham Hicks haalt ook maar 10kg uit zn legdrive...

ik haal er ook maar 10kg uit bij de log.. 30 met een barbell normaal gesproken

Gijs en Frank schreeuwen ook hard....Jonathan ook veelal....

Het gaat je niet om het schreeuwen of de prestaties maar puur het zijn amerikanen.
Maakt verder niet uit zolang je Simson niet in eens op blaast ;)

(vooroordelen nee hoor hoe kom je erbij :P)

Amerikanen zijn chill, ik woon in een wijk met veel Amerikanen aangezien hier een amerikaanse legerbasis ligt en zomers word ik al snel gevraagd of ik mee wil bbqén... top mensen :thumbs:

Gijs en Frank schreeuwen ook hard....Jonathan ook veelal....

Het gaat je niet om het schreeuwen of de prestaties maar puur het zijn amerikanen.
Maakt verder niet uit zolang je Simson niet in eens op blaast ;)

(vooroordelen nee hoor hoe kom je erbij :P)

Het is een combinatie van beide.. Ik heb het sowieso niet echt op het overdreven geschreeuw. (alhoewel het soms inderdaad inspirerend kan zijn)

Amerikanen zijn chill, ik woon in een wijk met veel Amerikanen aangezien hier een amerikaanse legerbasis ligt en zomers word ik al snel gevraagd of ik mee wil bbqén... top mensen :thumbs:

Idd. Amerikanen zijn echt chill man.
een betere mens kan je niet vinden op de aarde

Idd. Amerikanen zijn echt chill man.
een betere mens kan je niet vinden op de aarde

Sarcasme?
Tenzij je een wereldreis hebt gemaakt lijkt dit me geen geldige uitspraak.. Meeste landen die worden aangeraden (voornamelijk vanwege de bevolking) zijn vooral Aziatische landen. (Indonesie, Maleisie etc..)

Sarcasme?
Tenzij je een wereldreis hebt gemaakt lijkt dit me geen geldige uitspraak.. Meeste landen die worden aangeraden (voornamelijk vanwege de bevolking) zijn vooral Aziatische landen. (Indonesie, Maleisie etc..)

Nee, geen sarcamse..

Je moet je sarcasm-radar ff updaten bro

Ben het hier eens met fawazje en ik heb kwa omgangstoegankelijkheid dezelfde ervaring als maxje met amerikanen...

Mino, stop er nu maar stilletjes mee. Dadelijk word je nog de nieuwe Falstyr.

• Like
Waarderingen: koef
Ik ben het er over eens dat Amerikanen arrogant overkomen, me de nadruk op overkomen... Want echt arrogante ken ik niet, Op poundstone misschien na :roflol:

de meeste die ik ken zijn echt super aardig mensen. Als nederlanders elkaar onderling tegenkomen (onbekende) dan kan er geen goede dag oid vanaf, ik ben serieus nog nooit een amerikaan hier tegengekomen die me geen ''Good day, how are you today'' heeft gezegd.

Terug
Naar boven