XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

ik dacht dat limburgers zo aardig waren :(

Ik ben het er over eens dat Amerikanen arrogant overkomen, me de nadruk op overkomen... Want echt arrogante ken ik niet, Op poundstone misschien na :roflol:

de meeste die ik ken zijn echt super aardig mensen. Als nederlanders elkaar onderling tegenkomen (onbekende) dan kan er geen goede dag oid vanaf, ik ben serieus nog nooit een amerikaan hier tegengekomen die me geen ''Good day, how are you today'' heeft gezegd.

als je een arabisch uiterlijk en een baard heb, dan was dat wel anders geweest...ik snap dat jij geen probleem hebt met amerikanen, ik ook niet ( direct) ,,maar kan heel goed snappen waarom mensen dat wel hebben..al helemaal als je irakees bent..

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Yep, het is ook voornamelijk een haat tegen de US omdat ik ze over het algemeen walgelijk vind. :)

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

En daarmee kom ik weer tot mijn argument: Dmitry is gelukkig niet een wereldklasse lifter?
Hij lift verreweg veel beter als een Amerikaan die 130kg weegt en niet eens kan concurreren met de 69 of 77kg klasse...

ja dus? volgens jou mag je dus alleen hard schreeuwen als je van wereldklasse bent? beetje onzin vind je niet?
als jan vertongen een doelpunt scoort die ajax de titel doet pakken, dan mag ie ook niet schreeuwen, puur vanwege het dat ie niet van het niveau wereldklasse is ala messi?
saaie, dooie boel zal het worden dan vind je niet :D

kben het eens met afwaz dat ik ook geen fan van yanken ben binnen de sport maar ook ik heb hier geen legitieme rede voor, vind het gewoon niet leuk om naar te kijken... wil niet zeggen dat ik ze "niet moet" ik houd gewoon meer van types a la fedor emelianenko (wrong sport i know, maar gaat om principe)

Ik vraag me af of Mino misschien niet stiekem wat "Haterate" heeft gedronken. Heb je de puntjes al op de i gezet?

Ïrak

ja dus? volgens jou mag je dus alleen hard schreeuwen als je van wereldklasse bent? beetje onzin vind je niet?
als jan vertongen een doelpunt scoort die ajax de titel doet pakken, dan mag ie ook niet schreeuwen, puur vanwege het dat ie niet van het niveau wereldklasse is ala messi?
saaie, dooie boel zal het worden dan vind je niet :D

Nogmaals, ik irriteer me voornamelijk aan het onnodige geschreeuw in my opinion. (zie die Spencer die helemaal de zaal kapot schreeuwt vanwege een 197kg C&J @ 130..)

kben het eens met afwaz dat ik ook geen fan van yanken ben binnen de sport maar ook ik heb hier geen legitieme rede voor, vind het gewoon niet leuk om naar te kijken... wil niet zeggen dat ik ze "niet moet" ik houd gewoon meer van types a la fedor emelianenko (wrong sport i know, maar gaat om principe)

Vind dat dus veel leuker om te zien, iemand die zich dan uitbarst is ook leuk om te zien maar continue.. Meh.

Ik vraag me af of Mino misschien niet stiekem wat "Haterate" heeft gedronken. Heb je de puntjes al op de i gezet?

Irriteer je je aan me mening omdat je jezelf terugziet hierin of..?

Amerikanen zijn gewoon heel erg labiel, dat is algemeen bekend.

Nogmaals, ik irriteer me voornamelijk aan het onnodige geschreeuw in my opinion. (zie die Spencer die helemaal de zaal kapot schreeuwt vanwege een 197kg C&J @ 130..)

Hoe kun je je daar nou aan irriteren man :roflol: ik zou helemaal uit met dak gaan als ik dat zou halen !

Fawaz mag denken wat hij wilt natuurlijk, en zelf bepalen waar hij graag naar kijkt.
De discussie is weer eens lekker ouderwets aan het ontsporen. ;)
Maar ik vind dat wanneer je heel blij bent met je 30kg C&J waar je maanden voor hebt getraind, je het keihard van de daken mag schreeuwen.
Ongeacht je Bw! :D
En tsja, sommige mensen zijn nu eenmaal wat luidruchtiger en wat meer "aanwezig" dan anderen.
Fawaz ken ik als een rustige jongen, dus het contrast met sommigen is wel wat groot misschien...

aahh fack ,,kreeg gewoon kippevel, als je em ziet knappen..shit man kga nooit meer zwaar benchen!

Dat deed je toch al niet Mo'..?
Of was je al "tevreden"..? :D

jaah maar kdruf nie al helemaal nie verder te gaan!

Jammer, je ging net zo lekker man...

Terug
Naar boven