MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Hij miste zijn box. :D

Weet niet hoe diep die ging, heb geskipped naar de deadlift.

Cowboy bonden. Zoiets kan ik niet serieus nemen.

T zal iemand met een 1110 lbs squat bijzonder weinig interesseren of jij dat wel of niet serieus neemt denk ik. Bovendien viel het nog alleszins mee met die diepte. Hij staat gewoon enorm wijd, waardoor ie minder afstand hoeft af te leggen. Logisch, als je zulke gewichten wilt kunnen squatten. Diepte is natuurlijk twijfelachtig, maar kom op man, ****ing 500 kilo op zn nek!

T zal iemand met een 1110 lbs squat bijzonder weinig interesseren of jij dat wel of niet serieus neemt denk ik. Bovendien viel het nog alleszins mee met die diepte. Hij staat gewoon enorm wijd, waardoor ie minder afstand hoeft af te leggen. Logisch, als je zulke gewichten wilt kunnen squatten. Diepte is natuurlijk twijfelachtig, maar kom op man, ****ing 500 kilo op zn nek!

Dat hij 500kg in zijn nek heeft liggen geeft nog geen vrijbrief om een twijfelachtige squat uit te voeren. Dit soort filmpjes zie je vaker en vaker. Allerlei twijfelachtige lifts waaronder behalve squat, ook genoeg maffe bench-filmpjes met overduidelijk geen lockout en toch goedkeuring. Bij dit soort bonden wordt er steeds meer gewicht bijgegooid, maar ten koste van de uitvoering. Daar ben ik gewoon niet zo'n fan van. Zelfde geldt voor de 100-ply suits die worden gehanteerd.

+1

Eindeloze discussie. Ik vind t gewoon verdomd bruut, kan aan mij liggen...

dat hij 500kg in zijn nek heeft liggen geeft nog geen vrijbrief om een twijfelachtige squat uit te voeren. Dit soort filmpjes zie je vaker en vaker. Allerlei twijfelachtige lifts waaronder behalve squat, ook genoeg maffe bench-filmpjes met overduidelijk geen lockout en toch goedkeuring. Bij dit soort bonden wordt er steeds meer gewicht bijgegooid, maar ten koste van de uitvoering. Daar ben ik gewoon niet zo'n fan van. Zelfde geldt voor de 100-ply suits die worden gehanteerd.

+2

+ 4 ! Fock die suits !:cool:

Hetzelfde kan gezegd worden over die twijfelachtige strongman deadlifts natuurlijk.

Twijfelachtig of niet het is een wedstrijd met regels en ik neem aan dat hij de wedstrijd wil winnen dus waarom zou die dieper buigen? Het hoeft immers niet op die wedstrijd. Dit is nou eenmaal wedstrijd sport.

Ik ben trouwens niet voor of tegen maar zie ook liever Malanichev buigen.

+4 dan maar, om een beetje in de trend te blijven.

Terug
Naar boven