XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

• Topic Starter Topic Starter
nice, goeie muziek ook

Vandaag zeiden ze op zevende dag(belgisch actualiteitsprogramma) dat één of andere waal die kampioen handdrukken was ofzo sterkste man van België is :P. Maar Jimmy en Orhan zijn toch sterker vermoed ik?

woow die van 18jaar alsof het niks is wat een beer:D:D

Typfoutje inde naam van het filmpje, er stat stongest;) Gaaf filmpje dat wel~!

Die 18jarige knul is een monster :D Al die records zijn vrij easy, techniek is zo goed als altijd uitstekend en amper iets op aan te merken.

haha terror jaap:D

Ok nog maar eens een update...
Ik ben bezig al mijn films op VIMEO.COM te plaatsen voor de simpele reden dat het beeld en geluid daar 1.000 keer beter is dan op eender welke video-site.

DVD preview Sterkste man van Belgie

Dan wil ik mij nogmaals excuseren voor het lange wachten op deze DVD, door kopie fouten, die wij net op tijd opgemerkt hebben (niet leesbaar op sommige dvd-spelers) zal het nog een weekje duren.
Daarvoor heb ik de prijsuitreiking online gezet (9minuten)zodat ik niet levend gevild word op een volgend strongman gebeuren:whip:

[media niet meer beschikbaar]

en dan nog een filmpje van Jimmy zijn Highlights

Alles filmpjes zijn te downloaden op de pagina's van de filmpjes zelf! In Quicktime en op zeer goede kwaliteit.

[Link niet meer beschikbaar]

Het is Ladies and gentlemEn ;)

Voor de rest :thumbs:

Nog 1 filmpje met meer atleten...

NSMB so ****ing what?

Het 'Engels' van de voiceover is wel tragischer dan een plaatselijk gezinsdrama man... Praat gewoon Vlaams, vind ik alleen maar vet.

• Topic Starter Topic Starter
mixed grip met straps :treuren:

Here is video of James Henderson working through a bench press training day and discussing some of his thoughts on benching. Henderson has the second highest raw press of all-time, having hit 711 pounds in 1997.

Laatse sets van boven gefilmd:

jzs.... ziek sterk.. het gemak ook waarmee hij drukt.

Opwarmen met 180 kg. :( Wat een gorilla!

Terug
Naar boven