MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

WTF met zo'n snelheid dat gewicht deadliften sick

Die Hoss mag eens wat vaker walk-outs ofzo gaan doen zodat die dat gewicht onder controle krijgt. Elke keer als er een filmpje van hem gepost wordt, ziet het er zo uit.

Die Hoss mag eens wat vaker walk-outs ofzo gaan doen zodat die dat gewicht onder controle krijgt. Elke keer als er een filmpje van hem gepost wordt, ziet het er zo uit.

DAt is wel zo, maar hij heeft wel de 2 grootste walk out squat of all time. Plus uitlopen met chains and bands is veel moeilijker dan met normale gewicht

Ik haat het dat ik overtuigd loop te prediken dat men niet mag snokken aan de bar bij startoff bij DL, terwijl Terry een vrij easy 420kg raw trekt.

Ik haat het dat ik overtuigd loop te prediken dat men niet mag snokken aan de bar bij startoff bij DL, terwijl Terry een vrij easy 420kg raw trekt.

Is niet raw en denk niet dat je voor perfecte techniek naar deze mannen moet kijken, supersterk zijn ze wel natuurlijk

Hij heeft er vandaag ook flink last van las ik op facebook.
Het was ook wel een belachelijk hoerig zware en gekke belasting zo...

Tja, ik vond t gewoon lomp. Debiel eigenlijk zelfs. Hang m dan gewoon terug. Kan t nog zo'n beest wezen, maakt dan ook niet meer uit.

Hang er gewoon 500kg schijven aan zou ik zeggen.
Dat gezwaai van die kettingen en die variabele weerstand van de banden...
Ach ja, een Amerikaan éh..?! ;)

Ik zou er nog weightreleasers bij hangen eigenlijk.

Die walkouts van Hoss zien er altijd waardeloos uit. Geen core strength?

Wat een dunne mannetjes die spotters, die kunnen dat toch nooit optillen mocht het misgaan?

Als spotter moet je geen 100 kilo mee helpen tillen é, het is soms op 5 a 10 kg dat het aankomt. Natuurlijk als de lifter zelf totaal alle spanning loslaat en de barbell laat vallen ben je natuurlijk de sigaar. Bij bench heb je safetybars daarvoor en bij squat kan je zo van die sterke linten/touwen gebruiken die de barbell opvangen.

Als spotter moet je geen 100 kilo mee helpen tillen é, het is soms op 5 a 10 kg dat het aankomt. Natuurlijk als de lifter zelf totaal alle spanning loslaat en de barbell laat vallen ben je natuurlijk de sigaar. Bij bench heb je safetybars daarvoor en bij squat kan je zo van die sterke linten/touwen gebruiken die de barbell opvangen.

bij squat kan je niks gebruiken, tenminste niet bij een wedstrijd aangezien je dan niet in een squat rack squat ofzow. maar er moet iets heel raars gebeuren dat het echt fout gaat. als iemand doorzakt door spanning verlies is er vrij weinig aan de hand, kan die nog achter um neer vallen. het word pas gevaarlijk als de persoon naar voren valt ofzo.

Is niet raw en denk niet dat je voor perfecte techniek naar deze mannen moet kijken, supersterk zijn ze wel natuurlijk
Juist nu zie ik het. Ik begrijp het nooit zulke sterke mensen met flaws in hun techniek. Verbetering zou misschien nog eens wat kilo's erbij betekenen.

Juist nu zie ik het. Ik begrijp het nooit zulke sterke mensen met flaws in hun techniek. Verbetering zou misschien nog eens wat kilo's erbij betekenen.

Zucht*

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 00:19 ----------

Die walkouts van Hoss zien er altijd waardeloos uit. Geen core strength?

met 500kg op zijn rug. You serious:eek:

Wat ik niet snap is als je het tegen bands doet in een monolift dat je hem dan perse wilt uitlopen. Zonder bands erbij oke maar met bands gewoon monolift gebruiken.

bij squat kan je niks gebruiken, tenminste niet bij een wedstrijd aangezien je dan niet in een squat rack squat ofzow. maar er moet iets heel raars gebeuren dat het echt fout gaat. als iemand doorzakt door spanning verlies is er vrij weinig aan de hand, kan die nog achter um neer vallen. het word pas gevaarlijk als de persoon naar voren valt ofzo.

Wat hebben jullie toch ook een enge sport :p

Onzin. Er hangen toch altijd van die elastieken aan de monolift om de BB op te vangen.

Terug
Naar boven