XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Ik durf niet eens zo snel te zakken met de helft van dat gewicht.
Nog niet eens met 100... :o

die heeft het duidelijk in zn pinken :P

lekker buikie:p wel nice

nice tributes

A Tribute to the Mistery

ik zie steeds vaker filmpjes op youtube van +/-20 jarige jongens, die met +/-100 kg bodyweight 'even' 350 / 360 kg deadliften?

Dit staat niet in verhouding met de gewichten van meer ervaren sterkste man atleten, met een lichaamsgewicht van 150 - 200 kg.

Ik krijg dan ook mijn twijfels of deze filmpjes wel echt zijn?
Of betekent dit, dat men jarenlang iets verkeerds heeft gedaan? Ik kan het me niet voorstellen.

Graag jullie mening...?

Filmpjes zijn vaak echt hoor als je doelt op Eric Lilliebridge bijvoorbeeld of Chris Hickson.

Over t algemeen zijn die filmpjes gewoon echt, en anders is het vaak wel te zien aan het filmpje zelf, of aan het feit dat ze geen andere filmpjes/kanaal hebben. Overigens zijn er niet zoveel 20-jarigen die over de 350 deadliften, behalve die 2 debielen die hierboven werden genoemd en nog een paar rare Sovjets hier en daar.

Over t algemeen zijn die filmpjes gewoon echt, en anders is het vaak wel te zien aan het filmpje zelf, of aan het feit dat ze geen andere filmpjes/kanaal hebben. Overigens zijn er niet zoveel 20-jarigen die over de 350 deadliften, behalve die 2 debielen die hierboven werden genoemd en nog een paar rare Sovjets hier en daar.

Waarom zijn het debielen?

Als in debiel sterk.
Jij bent een Belg toch?;)

debiel sterk ;-)

damn, je was me voor hehe

Hahaha, Tymen heeft jaren in België wedstrijden gelift éh..? ;)

Ik snap het echt niet, sommige deadlifts zijn duidelijk totaal niet gelocked en worden wel goed gekeurd?

Maar ooit in me leven wil ik eens zo'n astronautenpak voelen, lijkt me zo'n bizar ding.

je vond ik ook zo vaag. het enige dat ik superb vond waren de benches. ook die squat van Hoff en Roberts vond ik eigenlijk niet verkeerd. (die discussie van te hoog blablabla wil ik vermijden), voor mij waren ze paralel.

Terug
Naar boven