XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

wtf dumbbell press met een dumbbell zo groot als zichzelf :P

Geeft toch n machtig gevoel om elke keer maar weer een schijf van 20 erbij te schuiven op de squat en met elk gewciht eigenlijk easy reps maken.

Malanychev maakt echt ongekend veel snelheid uit de hole.

Een van de beste squatters ooit, zo niet de beste squatter ooit. Hij gaat zeker 500 single ply pakken, laatste keer had hij dacht ik 480. En hij heeft ook nog eens 450 RAW gesquat...... echt niet menselijk meer :cool:

Een van de beste squatters ooit, zo niet de beste squatter ooit. Hij gaat zeker 500 single ply pakken, laatste keer had hij dacht ik 480. En hij heeft ook nog eens 450 RAW gesquat...... echt niet menselijk meer :cool:

450 in wraps, ben wel beniewd wat hij belt only kan pakken

maakt mij niks uit, ben gwn benieuwd, een 400 belt only squat is ook impressive toch?!

Jazeker, maar zolang de richtlijnen voor een raw squat bij de ipf aangeven dat je wraps om mag doen, maakt t eigenlijk verder geen **** uit natuurlijk... Zal hem waarschijnlijk aan zn anus oxideren wat ie belt only doet, denk niet dat ie het ooit doet...

Dat filmpje dat laatst gepost was was zonder echte wraps alleen een soort verbandje volgens mij.

Jazeker, maar zolang de richtlijnen voor een raw squat bij de ipf aangeven dat je wraps om mag doen, maakt t eigenlijk verder geen **** uit natuurlijk... Zal hem waarschijnlijk aan zn anus oxideren wat ie belt only doet, denk niet dat ie het ooit doet...

:roflol:

Terug
Naar boven