Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Dat geluid na 7sec is de bicep die afscheurt? :bang:

gezien t moment dat hij naar z'n biceps kijkt lijkt het wel idd...maar bizar dat dat kan gebeuren bij een clean, er zou toch eerder meer druk op z'n ellebogen / triceps moeten zitten. Maar super jammer man!

gezien t moment dat hij naar z'n biceps kijkt lijkt het wel idd...maar bizar dat dat kan gebeuren bij een clean, er zou toch eerder meer druk op z'n ellebogen / triceps moeten zitten. Maar super jammer man!

dan clean jij een axle echt op een hele rare manier :D

hij had de axle al zo goed als gecleaned toen het gebeurde, op dat punt ligt er bij mij meer druk op de ellebogen/triceps en voorste schouderkoppen dan biceps.

ik denk dat het eerder gebeurde, maar dat hij het toen pas doorhad, maargoed boeiuh

nah het is echt van het bot af afgescheurd, lijkt me niet dat je dan nog door probeert te liften :p

zn eerste post na het incident was, dat hij dacht dat het een klein scheurtje was en dat ie met rust er wel kwam bij de arnolds en dat het allemaal mooi op tijd was, paar dagen later verscheen bericht pas dat het van het bot af is..kdenk dat de upward movement de main scheur heeft veroorzaakt en laten bij de clean afmaken van het bot af is gegaan ofzo...anders ist wel heel raar

dat zou goed mogelijk zijn..wel zonde

wtf, die 205 is echt sick... vooral het gemak waarmee hij hem pushpresst

Jezus wat een beest, vraag me af wat er met die jerk gebeurd zou zijn zonder bumper plates :D

t*ring... die Klokov...

Higa is cool en erg sterke deadlift.

Terug
Naar boven