Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Watch out Big Z ! Zeker als kristof z'n clean sterker wordt

Ik vind het raar dat Mark Bell zegt dat die dip 'a great tool' is voor zij die moeilijk op diepte komen, terwijl ik (en ik denk niet dat ik de enige ben) net vind dat het er heel ongezond ziet.

Ik vind het raar dat Mark Bell zegt dat die dip 'a great tool' is voor zij die moeilijk op diepte komen, terwijl ik (en ik denk niet dat ik de enige ben) net vind dat het er heel ongezond ziet.

de dip zoals te zien op t filmpje is nogal een flinke, en lijkt me niet iets wat je moet doen als je techniek issues hebt.
juist als je de zaak goed onder de knie hebt kun je hiermee (een dipJE)soms net wel een paar kg. meer pakken.

PS, dit is dus met raw liften he, zal misschien voor geared helemaal niet opgaan.heb ik nog geen ervaring mee.

Laatst bewerkt:
Bell zegt altijd dat hij heel onflexiebel is, maar ik denk eerder dat zijn 3-ply briefs en canvas suit hem meer problemen opleveren qua techniek en diepte dan zijn tekort aan mobiliteit.
Zelfde gaat ook voor zn bench, in sgnle ply heeft hij al vlot 800 pond gedaan en 830 met een epic grind, maar sinds hij met top end double en tripple ply shirts bezig is trekt het echt op niets meer.
6 Maanden geleden ging hij nog voor een 910 pond bench, hij haalde 870 of 890 net niet, en nu bombt hij op 830. Gewichtsverlies zal met dit laatste ook wel te maken hebben.

Ziet er toch maar altijd geforceerde boel uit beneden.

Wat zegt hij nou? "konstantinov, better step aside buddy?":roflol:

Wat een BS lifts man, echt geen reet aan om daar naar te kijken. Je hebt suited en suited maar wat een wereld van verschil.

Veel andere lifters uit zn gym liften wel een stuk netter, dit ziet er niet uit.

200kg@52... mind = blown

Terug
Naar boven