XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

zieke log..

niet helemaal strict, bijna jerk als ie zo naar achter leunt :P maar wel sterk!

onjuiste notatie...

niet helemaal strict, bijna jerk als ie zo naar achter leunt :P maar wel sterk!

heb je dit ooit weleens zelf gedaan zo'n log getild?

ik vraag me af hoe je dit zou kunnen zonder naar achter te hellen.
je begint immers voor je, en hebt dan 175 kg vast.er is maar 1 manier om dan te blijven staan en dat is door naar achter te leunen.(zegt mijn logica)

wel lekker sterk idd!

haha epic deadlift ROM

en dat van die log, de press beweging zelf is klein, doordat hij er als het ware onderduikt door naar achter te hellen, (zoals ook bij een jerk word gedaan, alleen dan zakken ipv naar achter hellen)

vandaar
maar 175kg loglift is sowieso ****ing sterk!

haha epic deadlift ROM

en dat van die log, de press beweging zelf is klein, doordat hij er als het ware onderduikt door naar achter te hellen, (zoals ook bij een jerk word gedaan, alleen dan zakken ipv naar achter hellen)

vandaar

Ja het is absoluut sterk, nog steeds wel een beetje een aparte beredenatie maargoed xD. Maakt ook niet uit

haha epic deadlift ROM

vandaar

nogmaals mijn vraag, hoe wil je het anders doen?
en vanaf je borst tot strek, blijft toch zo'n beetje dezelfde rom, wat je ook doet.

Ja het is absoluut sterk, nog steeds wel een beetje een aparte beredenatie maargoed xD. Maakt ook niet uit

nogmaals mijn vraag, hoe wil je het anders doen?
en vanaf je borst tot strek, blijft toch zo'n beetje dezelfde rom, wat je ook doet.

Toen ik aan strict log press dacht dacht ik aan die van g-men, die doet ze wat stricter. Verder nvm, discussie kan stoppen, het is duidelijk ;)

G-men zou willen dat ie zo sterk was als Hicks op de log;)

Haha 175 is wel erg sick ja. Jij gaat 150 toch wel doen dit jaar? :D

pfff 402.5 belt en wraps only, monster

Ik kap er mee. :o

Terug
Naar boven