Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

:)

Laatst bewerkt:
Dat is nog eens werken

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
86 jarige turnster!!

het is geen BB PL of SM, maar wel heel knap.

[Link niet meer beschikbaar]

als ik die leeftijd al haal, dan graag met deze fitheid :eek:

waar blijven die brutale lifts van WPC France, men mag trots zijn op de Belgen ;)

no nazis here, only hippies:D

:roflol:

is geen haat op die mensen of die bonden, die pakken, wijde stance of whatever... Kijk ook wel supertraining, wsb filmpjes enzo en dat is ook SPF

Maar dit is gewoon een squat:

176px-Parallel_Squat_Position.jpg

en alles erboven niet... Sowry
Vandaar, dat filmpje van die wedstrijd van die gracie, gaat helemaal nergens over gewoon :)

:roflol:

is geen haat op die mensen of die bonden, die pakken, wijde stance of whatever... Kijk ook wel supertraining, wsb filmpjes enzo en dat is ook SPF

Maar dit is gewoon een squat:

176px-Parallel_Squat_Position.jpg

en alles erboven niet... Sowry
Vandaar, dat filmpje van die wedstrijd van die gracie, gaat helemaal nergens over gewoon :)

tuurlijk no problem, ik wil maar zeggen dat er ook mensen zijn die deftig squatten in multiply stuff , zonder show te verkopen...

Ik geef jullie helemaal gelijk, Triple aces & possessed. We moeten wel toegeven dat ondanks de squats ondiep zijn, het nog altijd een huge weight is. Respect dat je lichaam zoiets aankan.

tuurlijk no problem, ik wil maar zeggen dat er ook mensen zijn die deftig squatten in multiply stuff , zonder show te verkopen...

tuurlijk da weetk ook, zijn er zeker wel die een squat doen, is net wat ik wil zeggen met mn post ook...

maar dat filmpje dat ik gisteren poste was er imo geen deel van, vandaar dat ik even de nazi zal geweest zijn :p

post was dus ook eerder bedoeld @ het moeten chill zijn van de 'nazis' :p

tuurlijk da weetk ook, zijn er zeker wel die een squat doen, is net wat ik wil zeggen met mn post ook...

maar dat filmpje dat ik gisteren poste was er imo geen deel van, vandaar dat ik even de nazi zal geweest zijn :p

post was dus ook eerder bedoeld @ het moeten chill zijn van de 'nazis' :p

;)

zie je wel dat het hier allemaal hippies zijn :D

Wat een achterlijke k*tsquats, sieg heil !

;)

Ja sinds wanneer zij we bij de IPF nazis.

fact 1 de sterkste liften bij de IPF of komen er vandaan.
fact 2 Ipf is de grootste bond met meeste lifters
fact 3 IPF heeft de meeste aaneengesloten landen.
fact 4 wij als IPF lifters/liftsters hebben respect voor alle krachtsporters.

Als je niet mee wil doen doe je dat toch lekker niet ga je toch gewoon aan een bond tillen die geen regels heeft zal mij een worst wezen.
Dus omdat wij een bond met strenge regels hebben en doping controles en onder het IOC vallen zijn we nazis.

Nog nooit zoiets achterlijks gehoord, ga toch lekker wieberen. (zachtjes uitgedrukt)

Laatst bewerkt:
Staat je goed dat snorretje, Pjotr.

Ja sinds wanneer zij we bij de IPF nazis.

fact 1 de sterkste liften bij de IPF of komen er vandaan.
fact 2 Ipf is de grootste bond met meeste lifters
fact 3 IPF heeft de meeste aaneengesloten landen.
fact 4 wij als IPF lifters/liftsters hebben respect voor alle krachtsporters.

Als je niet mee wil doen doe je dat toch lekker niet ga je toch gewoon aan een bond tillen die geen regels heeft zal mij een worst wezen.
Dus omdat wij een bond met strenge regels hebben en doping controles en onder het IOC vallen zijn we nazis.

Nog nooit zoiets achterlijks gehoord, ga toch lekker wieberen. (zachtjes uitgedrukt)

It was a Joke, hint hint.

Terug
Naar boven