Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

volgens zijn trainingsmaat hier 115kg bw maar zou hij in een week wel weer 105 kunnen zijn. Ongelofelijk gewicht. 200 voelde goed op de borst volgens hem zelf maar pressen gaat hij binnenkort proberen.

De beste man mag toch wel van geluk spreken dat ie nooit eens een biceps heeft afgescheurd met die deadlifts van m. Trekken aan t halter krijgt een hele nieuwe dimensie zo.

De beste man mag toch wel van geluk spreken dat ie nooit eens een biceps heeft afgescheurd met die deadlifts van m. Trekken aan t halter krijgt een hele nieuwe dimensie zo.

ik heb gasten gezien die nog gekker trokken (met mixed grip) :P me tenen krulden er van

Denk dat er weinig te scheuren valt als je je whey shake sochtends drinkt met 500ml hGH ipv melk...

ik heb gasten gezien die nog gekker trokken (met mixed grip) :P me tenen krulden er van

Ja natuurlijk, ik ook, maar je zou wel eens denken dat pro's beter zouden weten... alhoewel ik maar weinig pro's zie die technisch fatsoenlijk liften.

Hij heeft wel z'n lat eens afgescheurd, maar weet niet meer hoe.

heerlijke filmpjes. Stel malloten samen die aan het ijzer trekken.

:)

Laatst bewerkt:
Ja natuurlijk, ik ook, maar je zou wel eens denken dat pro's beter zouden weten... alhoewel ik maar weinig pro's zie die technisch fatsoenlijk liften.

Moest gelijk aan dit artikel denken bij jouw opmerking:

[Link niet meer beschikbaar]

305kg @ 60kg bodyweight... Ziek

Zijn stance is bizar smal! De man is gebouwd voor deads. Kijk die insane lange armen. Desalniettemin impressive natuurlijk. 5xbw lol. En hij had toch nog 140 raw gebankt ofzo @ 60kgish.

die kerel voor ruud gransier aan het eind kreeg al press voordat die z'n borst/buik raakte lol

Terug
Naar boven