XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Ik ben de trainingspartner van Ruud en was die dag zijn 'coach'. Was echt een aanfluiting. In eerste instantie zouden de voeten plat op de grond moeten, paused en mocht je je eigen spotter meenemen.

Hier kwam allemaal niks van terecht. Gasten zoals gezegd buiten Ruud allemaal op hun tenen, bouncen, kont van de bank etc.

Ruud was als eerste gehuldigd op wilkspunten. Achter de schermen begint die kerel met zijn 250 bounce vet agressief te doen richting Enrico (president FIBO). Toen hebben ze hem van ellende maar de prijs gegeven, want hij was wonder boven wonder ineens 28 kg lichter dan bij de weging... Pff echt om ziek van te worden. Vervolgens doet zo'n duitser dit ook en krijgt hij de 2e prijs, haha.

Maar goed, mooie prestatie van Ruud. Daar valt niet aan te twisten :)

Waarom zit de judge ook niet gwn op de juiste plek?
als ie daar gaat zitten kan ie er evengoed gewoon niet gaan zitten... Zie je toch niks

Triple, ik vroeg het me ook af haha.

Als er gewoon in loszittende lange broeken gedrukt kan worden, valt er toch ook weinig te controleren op kont van de bank...
Ineens 28 kilo lichter, haha, godver, het moet toch niet gekker worden.

Lekker sportief ook om te gaan dreigen om de organisator op zijn bek te slaan als je niet de winnaarsbeker krijgt... ****ing debiel :)

lol als organisator zou ik die beker op zn kop kapot slaan dan

Wat zijn dat dan voor maffiapraktijken, geen organisatie/andere deelnemers die zeiden dat ie even zn smoel moest houden?

nee man, als meet organisator moet je er zo uit zien (midden):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan hoef je geen beest te zijn om iemand te meppen met een beker

Als er gewoon in loszittende lange broeken gedrukt kan worden, valt er toch ook weinig te controleren op kont van de bank...
Ineens 28 kilo lichter, haha, godver, het moet toch niet gekker worden.

Idd, ging er zelf niet van uit daarom dat er 3 judges waren, wellicht niet hoor:p
maar als er dan 1 zit is het helemaal belachelijk dat ie op zn benen zit te kijken, dan press roepen slaat helemaal nergens op want bij meesten kan je onmogelijk zien dat ze raken uit die positie...

:)

Laatst bewerkt:
:)

Laatst bewerkt:
Gaat echt nergens over zoiets.

Is ook niet echt de eerste keer dat dit gepost wordt trouwens...

Freak of nature

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lamar-gant-scoliosis.jpg

Da**** met zn rug? Hoop dat het aan de pose ligt

Haha, wat een apenarmen.

Terug
Naar boven