AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

gatverdamme, dat uitwandelen met 490 :o

Die 470 mocht eigenlijk wel iets dieper als ik dit filmpje zie

490.. the ****

Die 470 mocht eigenlijk wel iets dieper als ik dit filmpje zie

lol

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 11:08 ----------

Hoe de **** zie jij dat dan op een youtube filmpje schuin van voren met 8 man der omheen?

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 11:09 ----------

Of was je aanwezig? (Als dit een bitchfight is tussen de verschillende kampen heb ik niks gezegd trouwens...)

lol

Hoe de **** zie jij dat dan op een youtube filmpje schuin van voren met 8 man der omheen?

Of was je aanwezig? (Als dit een bitchfight is tussen de verschillende kampen heb ik niks gezegd trouwens...)

:roflol:

lol

Ik heb er nog speciaal "als ik dit filmpje zie" bijgezet voor zo'n reacties omdat ik me er goed van bewust ben dat een camerahoek soms flink kan bedriegen.

lol

idd op dit filmpje kan je het echt totaal niet zien vanwege de hoek en omdat zn benen zo gestoord dik zijn

heupplooi of de plaats van het heupgewricht (afhankelijk wat je definitie van par is) kan je idd onmogelijk zo goed zien.
Je gaat me wel niet vertellen dat die mannen maar 50kg uit hun suit halen :p

50kg is vrij normaal lijkt me voor 1-ply + kniebanden

heupplooi of de plaats van het heupgewricht (afhankelijk wat je definitie van par is) kan je idd onmogelijk zo goed zien.
Je gaat me wel niet vertellen dat die mannen maar 50kg uit hun suit halen :p

Malanichev heeft er tot dusver maar 30kg uit gehaald.

Malanichev heeft er tot dusver maar 30kg uit gehaald.

Dus hij squat raw met wraps 450? shiiiit

Van 2/3 ply suit+ 2ply briefs weet k dat 80-110kg extra voor (zeer) ervaren lifters het gemiddelde is.
Hoeveel haal jij eig uit je 1ply suit op squat Ziyed?

Denk 40-50kg, maar Malanichev zegt ook dat die niet van suits houdt en dat die het lastig vindt.

:)

Laatst bewerkt:
Sterk. Wel vaag dat ie z´n riem zo hoog heeft zitten.

Terug
Naar boven