MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Prachtig dat deadliften met die auto!
Cyplenkov. Biceps: 60 cm. Forearm 60 cm :eek:

Haha wel nice om te zien...

Geeft geen krimp en dan BAM terug! beest idd

Dat is dan ook de legend waar hij tegen staat+ het is met de rechterarm, links van Denis is vrij onverslaanbaar.

En hij heeft hem een jaar later verslagen..

Gruwellijk die Cyplenkov, hoort zeker wel thuis in dit topic!

Wat een baas die Jimmy! Prachtig trainingshok ook.

aleen dat ge****you aan het einde is weer jammer

hmm battle met LOZ Jimmy?

Lijken wel stiff deads, übersterk!

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat die Endre mij niet van hem gaat laten winnen op de squat :(

Wat heeft die Joachim Lindseth toch een mooie squat techniek.

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat die Endre mij niet van hem gaat laten winnen op de squat :(

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat jij hem ook niet zomaar gaat laten winnen op de squat! (en deadlift!)

---------- Post toegevoegd Sun 20 May 2012 om 14:31 ----------

Wat heeft die Joachim Lindseth toch een mooie squat techniek.

+1, en deadlift...

Die Joachim Lindseth en kristoffer Eikeland zijn serieuze -105 toppers iig...

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat jij hem ook niet zomaar gaat laten winnen op de squat! (en deadlift!)

---------- Post toegevoegd Sun 20 May 2012 om 14:31 ----------

+1, en deadlift...

Die Joachim Lindseth en kristoffer Eikeland zijn serieuze -105 toppers iig...

haha kan opportunistisch zijn, maar de kans dat ik er 320 aan laat hangen bij squat is heel klein

Joachim is echt bizar sterk, en dat ook paar maanden na een knie operatie of iets dergelijks. Plus hij is pas 19 of net 20

Maar 105 is de sterkste klasse als ik het goed zie. De nrs 1 en 2 genomineerd in de 105 zouden in de 120 ook winnen haha.

haha kan opportunistisch zijn, maar de kans dat ik er 320 aan laat hangen bij squat is heel klein

Joachim is echt bizar sterk, en dat ook paar maanden na een knie operatie of iets dergelijks. Plus hij is pas 19 of net 20

Maar 105 is de sterkste klasse als ik het goed zie. De nrs 1 en 2 genomineerd in de 105 zouden in de 120 ook winnen haha.

Is je eerste EK neem ik aan? Geen schande om tweede te worden dan :D

Terug
Naar boven