AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Het is allemaal leuk en aardig, maar ik snap dit soort filmpjes nooit echt...
Precies hetzelfde als al die squat filmpjes die 15cm boven parallel zitten.

We hebben in onze gym inmiddels 100kg dumbbells waar ik een mooie 8 reps mee kan maken. Laat Kroc dan eens daar een rep-out mee doen op een fatsoenlijke manier... Dat lijkt me dan wel cool om te zien. Weet ik meteen waar ik sta ten opzichte van hem ;)

We hebben in onze gym inmiddels 100kg dumbbells waar ik een mooie 8 reps mee kan maken. Laat Kroc dan eens daar een rep-out mee doen op een fatsoenlijke manier... Dat lijkt me dan wel cool om te zien. Weet ik meteen waar ik sta ten opzichte van hem ;)

als je dat claimt wil ik wel een filmpje zien hoor van die 8x100 dan :D

Haten op de vorm van kroc rows. :laugh:

Is prima Kix. Doen we :D

Laatst bewerkt:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat filmpje van 8x100 nette reps op DB Rows.

Hoeveel deadlift je?

Goede vraag Eddine :) Ik heb al 5 maanden geen deadlift gedaan door een scheur in het ligament van mijn ac gewricht aan mijn linkerschouder.

Hiervoor deed ik vooral goodmornings... Ja I know, die benchpress jongens he ;)
Nee serieus.. Richt me vooral op de bench dus doe ook alleen mee aan de benchpress wedstrijden.

Goede vraag Eddine :) Ik heb al 5 maanden geen deadlift gedaan door een scheur in het ligament van mijn ac gewricht aan mijn linkerschouder.

Nee serieus.. Richt me vooral op de bench dus doe ook alleen mee aan de benchpress wedstrijden.

een mede bencher!!! wat bench je:D?

• Like
Waarderingen: kix
Laatste wedstrijdbeurt op Open NK van PLH in maart: 180 raw, gym pr 190 raw.
Twee weken voor het NK liep ik de scheur in mijn schouder op. Helaas de wedstrijd op pijnstillers moeten draaien. Ging dus ook minder lekker dan verwacht. Tweede beurt was 180. Ging easy, maar derde beurt heb ik moeten laten varen...

Ik weet dat je t*ring sterk bent, maar die 100kg dumbbellrows wil ik ook wel zien! Rug wel netjes parallel? Rom helemaal maximaal? Ben benieuwd :)

nee rug niet parallel, het zijn geen METRX 12 kg dumbbell row instructie filmpjes :P + door een helling in de rug spreek je meer je trapezius aan en je rhomboideus. Zit ook heus wel wat momentum in, maar het is geen verkapte squat-deadlift-row-weetikveel move die ik doe.

Rom uiteraard maximaal.

nee rug niet parallel, het zijn geen METRX 12 kg dumbbell row instructie filmpjes :P + door een helling in de rug spreek je meer je trapezius aan en je rhomboideus. Zit ook heus wel wat momentum in, maar het is geen verkapte squat-deadlift-row-weetikveel move die ik doe.

Rom uiteraard maximaal.

Hoe schuiner de rug hoe groter het ego-liften :p Net als met BOR, ROM wordt ook kleiner ;) Maar alsnog sterk man, weet sowieso dat die vid er wel decent uit zou zien. Drukt Ruud ze al vaker dan zes keer?

Das niet helemaal waar kerel ;) Bij BOR wordt de ROM kleiner, maar bij een dumbbell row niet. Die wordt immers niet beperkt door het punt waar normaal de stang je buik raakt. Tevens zijn bij een positie waarin je parallel bent met de grond, je lats de prima movers van het gewicht.... ligt er dus maar aan waar je je op wilt richten.

Maar goed, topic gaat niet over mij en mijn rows... On-topic dan maar weer.

Lijkt me een goede trapezius oefening hoe kroc ze uitvoert in dat filmpje. No phun intended.

Soort DB row meets power shrugs.

wat deed je voor die 5 maanden dan?

Laatste wedstrijdbeurt op Open NK van PLH in maart: 180 raw, gym pr 190 raw.
Twee weken voor het NK liep ik de scheur in mijn schouder op. Helaas de wedstrijd op pijnstillers moeten draaien. Ging dus ook minder lekker dan verwacht. Tweede beurt was 180. Ging easy, maar derde beurt heb ik moeten laten varen...

sjeses man dat is fuarking nice!

Hoe schuiner de rug hoe groter het ego-liften :p Net als met BOR, ROM wordt ook kleiner ;) Maar alsnog sterk man, weet sowieso dat die vid er wel decent uit zou zien. Drukt Ruud ze al vaker dan zes keer?

Doet Ruud Gransier 6x100kg db press :eek:

Terug
Naar boven