AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

:)

Laatst bewerkt:
Wtf, gebruikt ie nou gewoon een reverse grip bij het benchen? Dat maak je niet vaak mee :)

Die ruski is niet normaal... Echt smooth as silk die lift.

hij start halverwege, dat bedoelde ik eigenlijk

25kg bench op 8 jaar. Toen ik een half jaar (15 jaar) had gefitnesst kon ik nieteens een bar van 15kg drukken :roflol:

wtf tweede filmpje

exorcist-spider-girl.jpg

exorcist :roflol:

Het klopt dat de poging van Mendelson niet echt de schoonheidsprijs verdient en ook niet geheel aan de reguliere regels voldoet... Helaas vind ik dat dat vaker het geval is bij die amerikaanse bonden. Lach me ook altijd helemaal kapot als ik die beelden van The Animal Cage zie. Gasten zijn sterk, maar de bullshit die daar tentoon gesteld wordt gaat nergens over. Spotters zitten duidelijk mee te liften etc.

Die rus is echt een monster. Zou mooi zijn als hij in de toekomst het RAW record pakt en hem dan zo mooi drukt als ie met de 315 deed.

Het klopt dat de poging van Mendelson niet echt de schoonheidsprijs verdient en ook niet geheel aan de reguliere regels voldoet... Helaas vind ik dat dat vaker het geval is bij die amerikaanse bonden. Lach me ook altijd helemaal kapot als ik die beelden van The Animal Cage zie. Gasten zijn sterk, maar de bullshit die daar tentoon gesteld wordt gaat nergens over. Spotters zitten duidelijk mee te liften etc.

Die rus is echt een monster. Zou mooi zijn als hij in de toekomst het RAW record pakt en hem dan zo mooi drukt als ie met de 315 deed.

Zoals het in het algemeen is met amerikaanse sporten, vaak evolueert dit naar een show. je zag dit met UFC dat is uitgegroeid tot gigantische shows, boksen, Wrestling en nog andere sporten. Zo ook met powerlifting.

Wat de mensen doet komen is een show. luide muziek, hoog testosteron gehalte, een vooral : onmenselijke gewichten.

Dat deze de schoonheidsprijs niet winnen is duidelijk, maar de gewichten zijn wel indrukwekkend.

Ook wordt daar uitdrukkelijk gevraagd van parallel te squatten, niet onder. en ja, dat is een wereld van verschil...

Maar ik blijf squats van bvb Chuck Vogelpohl indrukwekkend vinden... parallel misschien wel ja, maar ongetwijfeld een van de sterkste squatters, period.

Daarna is het gewoon zien wat je liever hebt. Ik stel het gewoon terug in zijn context, wat mij toelaat van mij niet teveel te ergeren op niet 100% gelockte benches, of parallel squats.

(de deadlifts zijn meestal WEL legit daar vind ik)

deadlifts legit? check de spf, rond kniehoogte stoppen en naar achter hangen alsof die gelocked is is vaak al 2 wit daar

Hoe heet die rus met die sterke bench?

deadlifts legit? check de spf, rond kniehoogte stoppen en naar achter hangen alsof die gelocked is is vaak al 2 wit daar

meeste vind ik wel legit...

Gary Frank en Andy Bolton vind ik over't algemeen mooi deadliften. en nog talloze anderen. en ja, maar ook in de ipf vind ik het soms niet altijd even duidelijk, of soms er net over in de andere zin... een ass to grass squat afkeuren op diepte, of langer wachten bij een press pauze dan bij anderen. meer dan eens gezien.

en sommigen hebben gewoon de kunst beheerst om de juryleden te overtuigen :D

Hoe heet die rus met die sterke bench?

Krastev volgens mij

meeste vind ik wel legit...

Gary Frank en Andy Bolton vind ik over't algemeen mooi deadliften. en nog talloze anderen. en ja, maar ook in de ipf vind ik het soms niet altijd even duidelijk, of soms er net over in de andere zin... een ass to grass squat afkeuren op diepte, of langer wachten bij een press pauze dan bij anderen. meer dan eens gezien.

en sommigen hebben gewoon de kunst beheerst om de juryleden te overtuigen :D

onzin, amerikaanse bonden zijn bullshit met scheidsrechters die consequent het regelboek niet naleven

foutjes zijn er altijd zoals ook in de IPF, maar een ATG squat afkeuren slaat nergens op, tenzij je Chopperbob heet
maar je ziet geen skyhigh squats goedgekeurd of benches met een onzichtbare pauze

Oja en de grootste grap ooit: Dave Hoff die met een paar kneewraps onder z'n shirt gaat benchen op een meet, zodat die makkelijker toucht.

onzin, amerikaanse bonden zijn bullshit met scheidsrechters die consequent het regelboek niet naleven

foutjes zijn er altijd zoals ook in de IPF, maar een ATG squat afkeuren slaat nergens op, tenzij je Chopperbob heet
maar je ziet geen skyhigh squats goedgekeurd of benches met een onzichtbare pauze

Oja en de grootste grap ooit: Dave Hoff die met een paar kneewraps onder z'n shirt gaat benchen op een meet, zodat die makkelijker toucht.

Now THAT'S real IPF talk :D

ik versta het, maar ik zie het voor wat het is geworden : entertainment. en ja daar zitten de regels anders. maar zelfs daar zijn er uitzonderingen en zijn er mensen die deftig liften EN goede cijfers neerzetten.

ook moet je niet alle bonden in't zelfde schoentje zetten ;)

IPA en USPF is een wereld van verschil (USPF is trouwens de bond aangesloten bij IPF, maar dat wist je), en dan is er nog een verschil tussen de WPO (meest gemediatiseerde).

heb je een video van die dave hoff ? of hoe je erachter ben gekomen? dat wil ik wel lezen want dat is idd outrageous :D

USAPL is IPF, maar de meeste andere bonden zijn bullshit. SPF, UPA, APF weet ik veel wat allemaal. En goede entertainment als 90% van de sport ze uitlacht/uitkotst...

287el4o.jpg

Heb ook al gehoord dat er in amerikanen zijn die een rug in een double ply naaien om het ene single ply te laten lijken... Uiteraard heb ik dit niet met eigen ogen gezien, maar aangezien er zoveel gekke dingen gebeuren, geloof ik dit ook wel.

Terug
Naar boven