Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Heb ook al gehoord dat er in amerikanen zijn die een rug in een double ply naaien om het ene single ply te laten lijken... Uiteraard heb ik dit niet met eigen ogen gezien, maar aangezien er zoveel gekke dingen gebeuren, geloof ik dit ook wel.

Als dat is om in single ply feds mee te doen, dan zal dat zeker niet pakken. je voelt onmiddellijk het verschil tussen single en doubleply. en na elke recordlift wordt het pak zowieso gecontroleerd.

Maar soms kan je wel zo 'foefelen'...

Bij GPC was bij mijn weten een canvas bench pak verboden, maar een canvast plaat tussen de plys van een denim shirt kon je niet checken tenzij je dit opensnijdt (zeker met grid stitch)...

Krastev volgens mij

onzin, amerikaanse bonden zijn bullshit met scheidsrechters die consequent het regelboek niet naleven

foutjes zijn er altijd zoals ook in de IPF, maar een ATG squat afkeuren slaat nergens op, tenzij je Chopperbob heet
maar je ziet geen skyhigh squats goedgekeurd of benches met een onzichtbare pauze

Oja en de grootste grap ooit: Dave Hoff die met een paar kneewraps onder z'n shirt gaat benchen op een meet, zodat die makkelijker toucht.

Gebeurt dit?

Er wordt uiteraard weleens onterecht iets afgekeurd, maar ATG niet nee :p

internationaal mss niet, maar nationaal heb ik dat wel eens gezien... zeker als 2 van de 3 refs van een concurrende club afkomstig zijn ^^ (atg is misschien te sterk uitgedrukt, maar het was duidelijk onder parallel)

Wat een controle..

:)

Laatst bewerkt:
:)

Laatst bewerkt:
22 jaar jong nog maar...
"onmenselijk" ;)

Volgens mij is dat gewoon een fullsquat het word ook van onderen gefilmd.

All a powerlifter has to do is cut a few months...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Typische PL-look: huge legs, no chest. :D

Tate zijn chest is gewoon ****ed up door verschillende pec tears :p
Een van de coolste mensen op aarde IMO :D

Terug
Naar boven