AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Die koklyaev man man....eigenlijk zou die is een aanval moeten pogen op het wr gewichtheffen, dit ging zo makkelijk!

En dit was dan ook nog na de sterkste man wedstrijd op de Arnolds, want de lift vond plaats op de Arnolds op zondag 8 maart 2009

Wat een ongelooflijke motivatie brengt die man bij mij teweeg zeg!!

Dat zijn de echte vrouwen.

Whehehe zie al die bascrossjes vliegen dan.

Enkele tips. Met optrekken mag je volgens mij wel wat hoger, ik ga altijd met me kin tot de stang.
Met banken lig je denk ik stabieler als je je voeten wat verder naar achteren zet. Probeer je voeten goed op de grond te houden. Je laat de stang naar mijn idee wat hard op je borst terecht komen. Misschien is het een idee om de stang wat langzamer te laten zakken alsof je een soort veer oprekt en dan explosief omhoog.
Lekker bezig voor de rest!

hoger optrekken en niet je heupen liften bij het banken. Verder leuk bezig!

Enkele tips. Met optrekken mag je volgens mij wel wat hoger, ik ga altijd met me kin tot de stang.
Met banken lig je denk ik stabieler als je je voeten wat verder naar achteren zet. Probeer je voeten goed op de grond te houden. Je laat de stang naar mijn idee wat hard op je borst terecht komen. Misschien is het een idee om de stang wat langzamer te laten zakken alsof je een soort veer oprekt en dan explosief omhoog.
Lekker bezig voor de rest!
Kin komt sowieso boven de stang uit ;) Camera geeft een beetje vertekend beeld.

Bench techniek suckt idd een beetje, moet ik aan werken.

Bedankt voor je tip iig!

hoger optrekken en niet je heupen liften bij het banken. Verder leuk bezig!

Dat heupen liften is een beetje slechte eigenschap van me, hopelijk verdwijnt dat als mn arch beter is.

Je hebt dit wel in het verkeerde topic geplaatst. :p

Idd sterk!

Alleen jammer dat ze zo'n bench heeft maar geen "chest". :D

Haha die vent in het begin van het filmpje heeft ook netjes gebulkt, damn wat een pens.

Even een vraagje over raw lifts. Ik zie vaak filmpjes waarin "raw" gelift wordt maar wel altijd met belt. Ik dacht dat je daar ook wat kg's uit haalt, waardoor het automatisch toch niet meer raw is?

Of is raw:
- zonder suit
- zonder wraps

dubbele post

Laatst bewerkt:
Nice! Mooi om te zien hoe easy Koklyaev die Axle cleant.

Terug
Naar boven