- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

laatste filmpje;flink gewicht,maar ik zoek nog steeds waar die pause is,het lijkt er meer op dat hij de controle verliest.bizarre squat
er word hier soms vaak terrecht of onterrecht gediscusseerd over de diepte.en als je enkel als doel hebt u benen te versterken of spiermassa zoals voor strongman of Bb'er is de diepte mss van minder belang.Die Hickson is maar een vage. Is zogenaamd in meet voorbereiding waar ze om de week meer gewicht doen op squat en deadlift. Dan doet die met nog 2 trainingen te gaan een deadlift pr met straps en hitch, en dan zogenaamd volgende training meer gewicht gaan pullen...
En alle lifts die wel goed zijn moet die easy achter zetten
Die squats zijn duidelijk hoog, maar je weet het nooit bij die bonden waar die lift (UPA/SPF)
laatste filmpje;flink gewicht,maar ik zoek nog steeds waar die pause is,het lijkt er meer op dat hij de controle verliest.bizarre squat
---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 20:45 ----------
er word hier soms vaak terrecht of onterrecht gediscusseerd over de diepte.en als je enkel als doel hebt u benen te versterken of spiermassa zoals voor strongman of Bb'er is de diepte mss van minder belang.
maar die kerel traint duidelijk voor pl zo te lezen,geen enkele bond kan toch die diepte goed keuren,zeker die laatste rep,met 720 was een lachertje.sterk gewicht maar dat is zinloos als je niet op diepte squat op een wedstrijd uiteraard.
Blijft toch jammer dat zo'n all time record met een high squat moet zijn die die amper uit de monolift kan controleren en een touch en go bench

Vraag me af wat door Ed Coan z'n hoofd gaat als hij zulke lifts moet jureren...