Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Ja maar doordat Coan er zat kunnen ze natuurlijk zeggen dat het strict judging was. Deadlift is wel niks op aan te merken.

K heb wel de indruk dat meets bij Supertraining stricter gejureerd worden als andere SPF wedstrijden.
Maar in XPC, WPC en SPF gaan ze nooit op IPF diepte squatten of het nu raw of geared is. XPC wedtrijden en grote WPC venues hebben wel deftige jury in 99% van de gavallen. SPF is daarintegen super wispelturig en gewoon ridiculous als Louie Simmons enzijn lifters er aanwezig zijn. Jammer want simmons heeft de sport in de VS een grote boost gegeven en is een van de originele pushers van multi ply.

Wat ik uit deze discussie afleid is dat er veel te veel bonden zijn. XCP,WPC,SPF,IPF,WPO .....

Ben je nu serieus over die p?

Hahaha:roflol:

Je vergeet DPD

ups zit wel een p in hoor

Ja maarja wat voor record is een touch en go beurt? En een squat boven par... SPF blijft gewoon zielig berecht, hoewel Ed Coan de chief referee was, maar met duidelijk veel te soepele aanwijzingen.

Tja, hij heeft ook geen astronautenpak aan dus blijf het indrukwekkend vinden.

Tja, hij heeft ook geen astronautenpak aan dus blijf het indrukwekkend vinden.

Dat heeft helemaal niets met diepte te maken. Boven par is gewoon boven par en touch and go is touch and go.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 21:10 ----------

Daarnaast denk ik niet dat je in een astronautenpak veel meer zult kunnen liften, lijkt me hoogst ongemakkelijk.

snap niet waarom hij m laat vallen, kon m toch makkelijk terug racken ? :P
wel beresterk

Is dat een warm-up? Mind = blown.

Terug
Naar boven