prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pfff nogmaals het is super impressive.... wat ik bedoel te zeggen is dat het te vergelijken is met bv: je faalt een stone nooit op lappen, je lapt 200 maar hebt moeite met 140 erop... en dan zeggen: 140 ZONDER hars! Netjes, maar met hars haal je geen kilo meer... ik doel niet op het feit dat die 200 press niet impressive is, 200 strict is ziek maar voor hall = strict press = max press... dat bedoel ik alleen te zeggen
pfff nogmaals het is super impressive.... wat ik bedoel te zeggen is dat het te vergelijken is met bv: je faalt een stone nooit op lappen, je lapt 200 maar hebt moeite met 140 erop... en dan zeggen: 140 ZONDER hars! Netjes, maar met hars haal je geen kilo meer... ik doel niet op het feit dat die 200 press niet impressive is, 200 strict is ziek maar voor hall = strict press = max press... dat bedoel ik alleen te zeggen
Ik snap de ballen van wat je typt maar volgens mij komt het op dit neer
Die 200 is zn max press of het nou strict is of met een push(wat ik hem eigenlijk nooit heb zien doen)
Alleen wat de vergelijking met hars hier nou mee te maken heeft

jongens laat Domie nu eens met rust. Als je niet snapt wat hij bedoelt dan is er mss ook wel wat mis met je interpreteringsvermogen. Verder is Hall ziek en kijk ik altijd met verbazing naar zijn filmpjes maar kan ik het gevoel niet onderdrukken dat ik niet verbaasd zou opkijken als hij de volgende is die neervalt.
Really? @ speaker die vraagt: thats it/ all done?