MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

@ the ghost: love you 2
@ de rest: ik zeg dat het impressive is, maar hij zet altijd filmpjes met "strict" neer en word gezien als : ik kan meer... en dat zal prolly niet zo zijn

200 strict press is inderdaad wel average

pfff nogmaals het is super impressive.... wat ik bedoel te zeggen is dat het te vergelijken is met bv: je faalt een stone nooit op lappen, je lapt 200 maar hebt moeite met 140 erop... en dan zeggen: 140 ZONDER hars! Netjes, maar met hars haal je geen kilo meer... ik doel niet op het feit dat die 200 press niet impressive is, 200 strict is ziek maar voor hall = strict press = max press... dat bedoel ik alleen te zeggen

pfff nogmaals het is super impressive.... wat ik bedoel te zeggen is dat het te vergelijken is met bv: je faalt een stone nooit op lappen, je lapt 200 maar hebt moeite met 140 erop... en dan zeggen: 140 ZONDER hars! Netjes, maar met hars haal je geen kilo meer... ik doel niet op het feit dat die 200 press niet impressive is, 200 strict is ziek maar voor hall = strict press = max press... dat bedoel ik alleen te zeggen

Ik snap de ballen van wat je typt maar volgens mij komt het op dit neer

Die 200 is zn max press of het nou strict is of met een push(wat ik hem eigenlijk nooit heb zien doen)

Alleen wat de vergelijking met hars hier nou mee te maken heeft

Ja dus... En dan is zijn 200kg press dus niet écht indrukwekkend?

Ik denk dat je bedoelt om kracht in perspectief te zien. Maar hier is eigenlijk geen sprake meer van perspectief. Het maakt niet uit vanuit welk punt je het bekijkt namelijk. 200kg press (of het nu strict of pushpress is) is ALTIJD indrukwekkend. Punt.

Ik snap de ballen van wat je typt maar volgens mij komt het op dit neer

Die 200 is zn max press of het nou strict is of met een push(wat ik hem eigenlijk nooit heb zien doen)

Alleen wat de vergelijking met hars hier nou mee te maken heeft

precies wat ik bedoel :P

jongens laat Domie nu eens met rust. Als je niet snapt wat hij bedoelt dan is er mss ook wel wat mis met je interpreteringsvermogen. Verder is Hall ziek en kijk ik altijd met verbazing naar zijn filmpjes maar kan ik het gevoel niet onderdrukken dat ik niet verbaasd zou opkijken als hij de volgende is die neervalt.

jongens laat Domie nu eens met rust. Als je niet snapt wat hij bedoelt dan is er mss ook wel wat mis met je interpreteringsvermogen. Verder is Hall ziek en kijk ik altijd met verbazing naar zijn filmpjes maar kan ik het gevoel niet onderdrukken dat ik niet verbaasd zou opkijken als hij de volgende is die neervalt.

Tja, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten Gijs.

En verder, ja, dat zou me ook niet verbazen.

Wel beest ja. Al is Micha niet echt groot voor zijn doen.

TnG, slappe sukkel.

Terug
Naar boven