Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

[Link niet meer beschikbaar]

Redelijk hoog, maar genoeg voor dan green te verslaan. ^^

Wel echt te hoog en ook wel een aardige bro spot daar en de "world record" claim in de titel terwijl t om een gymlift gaat vind ik ook vrij arrogant overkomen maar goed, teringsterk natuurlijk verder.

Die heeft een legendarische arrogantie en pretentie, maar hij is wel echt enorm sterk.

Wel echt te hoog en ook wel een aardige bro spot daar en de "world record" claim in de titel terwijl t om een gymlift gaat vind ik ook vrij arrogant overkomen maar goed, teringsterk natuurlijk verder.

staat RAW? Maar was met wraps?

wel t*ring sterk verder.

jezus wtf 460

ben benieuwd wat er op de meet van terecht komt als er wel op fatsoenlijke diepte (inb4 white lights voor iedereen) gesquat moet worden zonder spotter

in ieder geval bizar dat iemand van dat gewicht uberhaupt met 460 bezig is

Gvd wat sterk!

Wat weegt hij nou

ziet er wel flink wat zwaarder uit dan dan green, maar ws is ie 1m50 ofzo

Wat weegt hij nou

ziet er wel flink wat zwaarder uit dan dan green, maar ws is ie 1m50 ofzo

wss 20kg boven zn gewichtsklasse en dan straks voor de wedstrijd nog even een auschwitz water cut waardoor er 50kg van zn squat verdwijnt

maar dan heb je wel dan green in zn broek laten poepen met je youtube filmpje van 460

Hij woog 116 vorige week. 6kg water cut is niks voor een 24 uur weging

Hij woog 116 vorige week. 6kg water cut is niks voor een 24 uur weging

zou niet meteen aannemen dat hij dat echt weegt aangezien hij ook bereid is om t*ring hoog te squatten met spotter erbij om de competitie een beetje te intimidere. waarom dan niet ook 130 wegen en zeggen dat je maar 116 weegt, voegt alleen maar toe aan de schijnbare impressiveheid

tenzij hij zich op film woog natuurlijk

zou niet meteen aannemen dat hij dat echt weegt aangezien hij ook bereid is om t*ring hoog te squatten met spotter erbij om de competitie een beetje te intimidere. waarom dan niet ook 130 wegen en zeggen dat je maar 116 weegt, voegt alleen maar toe aan de schijnbare impressiveheid

tenzij hij zich op film woog natuurlijk

Volgens mij was er foto van. en trouwens sam byrd squatte vorig jaar nog stuk hoger en werd goedgekeurd in Australië

Terug
Naar boven