AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Bij die deadlift valt het op dat de grote deadlifters van deze aarde met Eleiko schijven ineens een pak minder doen(en ja ik weet het is dit keer raw en full meet maar dan nog zie ik ze raw vaak veel meer doen op jouwtube)

Deze uit filmpje zijn allemaal deadlift only of pushpull waar ze dus enkel bench ervoor deden.
Dan zou je de stang nog eens moeten veranderen in een eleikostang ipv deadliftstang ;)

Velen lijken ook niet bepaald locked...

pozdeev failed op 340 wth, in een intervieuw zei hij dat hij voor 406 kg ging gaan

Laatst bewerkt:

easy haha

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Bij die deadlift valt het op dat de grote deadlifters van deze aarde met Eleiko schijven ineens een pak minder doen(en ja ik weet het is dit keer raw en full meet maar dan nog zie ik ze raw vaak veel meer doen op jouwtube)

Als je ziet dat Misha nog vrij hard een 422 trekt (wel failt bovenin) lijkt dat vrij normaal toch?

nou dan kijk je hem nog maar een keer

die rom:roflol:
https://www.youtube.com/watch?v=B-vhz-y4iSg

---------- Toegevoegd om 01:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:35 ----------

als die in een federatie zou liften waar je op je tenen mag benchen zou er volgens mij letterlijk niks meer overblijven

startpressrack

mijn rom bij het unracken is ongeveer drie keer dat

Twijfelachtige lock out van Benni. Toch interessant om te zien bij de topniveau deadlifters ze in hun max tot wel 10% kunnen variëren van hun oude max. Maar kan ook door de straps komen misschien.

Misha had nog flinke speed in die 420, jammer dat z'n rechterhand wegslipte.

Twijfelachtige lock out van Benni. Toch interessant om te zien bij de topniveau deadlifters ze in hun max tot wel 10% kunnen variëren van hun oude max. Maar kan ook door de straps komen misschien.

Misha had nog flinke speed in die 420, jammer dat z'n rechterhand wegslipte.

En geen suit zal ook wel paar kg schelen

Watdefak dat kan je toch geen bankdrukkert noemen? :roflol:

Terug
Naar boven