AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Hij komt uit azerbeidjan, zn vrouw is fins.

Hij woog trouwens 117kg, hetzelfde als in training dus. Zal zich gewoon niet met een water cut hebben willen vermoeien.

Voor de rest was iedereen behalve Chad Wesley Smith slapper (en lichter) dan normaal. Eric Lilliebridge was 4kg lichter dan normaal.

Ahahah dat shirt gooien... Wie wil nou een bezweet shirt van zo'n berggeit

ik ben wel fanboy genoeg om zoiets aan mn muur te hangen, wel eerst even wassen

maar wtf die 450kg squat

hoek was gewoon kut dus over diepte durf ik niet veel te zeggen alhoewel het wel weer 'op het randje' zal zijn geweest

maar wtf 450

Weet ik Z, maar hij kwam ineens uit namens Finland lol

Oh zal dan zijn omdat Azerbeidzjan niet bij GPA is aangesloten gok ik.
Die 450 was wel duidelijk hoger dan zn 1e beurt. Wel grappig om hem te zien liften.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.146
Dan green vanaf 1:52:30
[Link niet meer beschikbaar]

Alsof je dat op de vorige echt niet kon zien :D

1 ref die niet bang was voor het roid ragende permanentje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je zou zo niet zeggen dat chris duffin 20kg minder (in competition) weegt dan zahir.

:roflol::roflol::roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij die deadlift valt het op dat de grote deadlifters van deze aarde met Eleiko schijven ineens een pak minder doen(en ja ik weet het is dit keer raw en full meet maar dan nog zie ik ze raw vaak veel meer doen op jouwtube)

Bij die deadlift valt het op dat de grote deadlifters van deze aarde met Eleiko schijven ineens een pak minder doen(en ja ik weet het is dit keer raw en full meet maar dan nog zie ik ze raw vaak veel meer doen op jouwtube)

bij dergelijke gewichten scheelt het ook nogal wat voor halter er gebruikt wordt

Terug
Naar boven