MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Alsjeblieft

image.jpg

Leuke je zus. Heeft je zus nog meer je zussen?

Niet dat ik weet.

wtf is dat dan.

Gelukkig zijn er meer onderdelen dan de log, houdt het nog een beetje spannend. Ik vond die hooggooi met fusten echt een stoer onderdeel.
Dat vond ik echt een waardeloos onderdeel. Tijden lagen veel te dicht bij elkaar, net als met die overhead medley.

Fucking ziek! Ik ben benieuwd wat hij volgend jaar gaat doen met deadlift als hij een paar fatsoenlijke straps heeft.

[Link niet meer beschikbaar]

Heeft de zwaarste stem van alle mensen in die video. ^^

ik sta er ook regelmatig weer versteld van hoe mensen zo'n fucking niche sport/hobby kunnen hebben maar wel zo oppervlakkig en narrowminded kunnen zijn ja

Ik ben vast niet de enige die het er extreem lelijk uit vind zien, die benen zijn gewoon goor.

Ik ben vast niet de enige die het er extreem lelijk uit vind zien, die benen zijn gewoon goor.

alleen omdat je een vrouw bent zou je niet mogen spuiten? Makes no sense, terwijl hier op DBB 90% van de mannen gewoon meer spuit dan zij. Dat je het niet mooi vind tuurlijk dat kan. Maar als ik hier deze reacties lees (ook in dat andere topic) doen mensen er heel laatdunkened over terwijl ze gewoon killer fysiek heeft

Terug
Naar boven