- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik sta er ook regelmatig weer versteld van hoe mensen zo'n fucking niche sport/hobby kunnen hebben maar wel zo oppervlakkig en narrowminded kunnen zijn ja
alleen omdat je een vrouw bent zou je niet mogen spuiten? Makes no sense, terwijl hier op DBB 90% van de mannen gewoon meer spuit dan zij. Dat je het niet mooi vind tuurlijk dat kan. Maar als ik hier deze reacties lees (ook in dat andere topic) doen mensen er heel laatdunkened over terwijl ze gewoon killer fysiek heeft
Ik heb er wel respect voor, je ziet niet veel vrouwen die ontiegelijk huge zijn. Dat ze er wat mannelijker uitziet is daar aan toe, ze heeft er bewust voor gekozen en dat dwingt respect af.

Benni goes nuts en flashed zijn t**ten http://www.youtube.com/watch?v=DvCPvSIZKHg
Dwingt het ook respect af als iemand met anorexia zich uithongert tot ze 30kg weegt, of iemand met obesitas zich volvreet tot 500 kg?
Maar ik hou op hier is dit topic niet voor bedoelt![]()
.alleen omdat je een vrouw bent zou je niet mogen spuiten? Makes no sense, terwijl hier op DBB 90% van de mannen gewoon meer spuit dan zij. Dat je het niet mooi vind tuurlijk dat kan. Maar als ik hier deze reacties lees (ook in dat andere topic) doen mensen er heel laatdunkened over terwijl ze gewoon killer fysiek heeft
Had inderdaad wel meer van Eddie verwacht in de finale, tijdens de voorrondes was het een echte baas.
Killer physique, lol
Sorry maar ik vind dit echt t*ring lelijk. Ook in de bb sport zijn er heel veel die dit niet mooi vinden. Prima, mag toch? Verder prima dat ze t doet en dat (enkele) anderen het ook nog mooi vinden.
Verder heeft t ook niks met narrowmindedness te maken, veel mensen hebben gewoon over t algemeen meer waardering voor lui die niet gebruiken, in welke sport dan ook, dan voor lui die dat wel doen.
moet ik toch even delen als layne fanboi
http://www.youtube.com/watch?v=RAF3hbhr-os