AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Nee, is gewoon lelijk, hoor.

ik sta er ook regelmatig weer versteld van hoe mensen zo'n fucking niche sport/hobby kunnen hebben maar wel zo oppervlakkig en narrowminded kunnen zijn ja

Dus omdat je deze nichesport doet moet je er voor openstaan dat bepaalde personen zich platspuiten mkay

Het is trouwens mede dankzij dit soort gedrochten dat het een nichesport is, desondanks dat haast in elke sport krachttraining gebruikt wordt naast het specifieke werk en men zich dus perfect zou kunnen (en mss zelf zou willen) ermee vergelijken.

Laatst bewerkt:
alleen omdat je een vrouw bent zou je niet mogen spuiten? Makes no sense, terwijl hier op DBB 90% van de mannen gewoon meer spuit dan zij. Dat je het niet mooi vind tuurlijk dat kan. Maar als ik hier deze reacties lees (ook in dat andere topic) doen mensen er heel laatdunkened over terwijl ze gewoon killer fysiek heeft

Dat is volgens mij voornamelijk omdat het AAS gebruik er vanaf druipt. Op zich wel knap wat een fysiek ze heeft bereikt. Maar zonder chemische assistentie had ze nooit in de buurt gekomen.

Wat bij mij de vraag doet rijzen: heeft ze het zelf wel bereikt of is het gewoon de AAS dat haar zo ver heeft gekregen. Dat sommigen beweren van niet, maar AAS maakt wel degelijk een gigantisch verschil als je het juist gebruikt. Om nog maar te zwijgen over degene die het misbruiken.

Ik denk er bij mannen overigens ook zo over hoor.

Ik heb er wel respect voor, je ziet niet veel vrouwen die ontiegelijk huge zijn. Dat ze er wat mannelijker uitziet is daar aan toe, ze heeft er bewust voor gekozen en dat dwingt respect af.

Ik heb er wel respect voor, je ziet niet veel vrouwen die ontiegelijk huge zijn. Dat ze er wat mannelijker uitziet is daar aan toe, ze heeft er bewust voor gekozen en dat dwingt respect af.

Dwingt het ook respect af als iemand met anorexia zich uithongert tot ze 30kg weegt, of iemand met obesitas zich volvreet tot 500 kg?

Maar ik hou op hier is dit topic niet voor bedoelt :p

Ze is wel echt lief

Benni goes nuts en flashed zijn t**ten
[Link niet meer beschikbaar]

Dwingt het ook respect af als iemand met anorexia zich uithongert tot ze 30kg weegt, of iemand met obesitas zich volvreet tot 500 kg?

Maar ik hou op hier is dit topic niet voor bedoelt :p

Leuke vergelijking, maar die twee voorbeelden zijn toch wel ietsjes anders :p.

alleen omdat je een vrouw bent zou je niet mogen spuiten? Makes no sense, terwijl hier op DBB 90% van de mannen gewoon meer spuit dan zij. Dat je het niet mooi vind tuurlijk dat kan. Maar als ik hier deze reacties lees (ook in dat andere topic) doen mensen er heel laatdunkened over terwijl ze gewoon killer fysiek heeft

Killer physique, lol

Sorry maar ik vind dit echt t*ring lelijk. Ook in de bb sport zijn er heel veel die dit niet mooi vinden. Prima, mag toch? Verder prima dat ze t doet en dat (enkele) anderen het ook nog mooi vinden.

Verder heeft t ook niks met narrowmindedness te maken, veel mensen hebben gewoon over t algemeen meer waardering voor lui die niet gebruiken, in welke sport dan ook, dan voor lui die dat wel doen.

Killer physique, lol

Sorry maar ik vind dit echt t*ring lelijk. Ook in de bb sport zijn er heel veel die dit niet mooi vinden. Prima, mag toch? Verder prima dat ze t doet en dat (enkele) anderen het ook nog mooi vinden.

Verder heeft t ook niks met narrowmindedness te maken, veel mensen hebben gewoon over t algemeen meer waardering voor lui die niet gebruiken, in welke sport dan ook, dan voor lui die dat wel doen.

ik zou ook niet willen dat mn vriendin er zo uit zou zien. Maar vanuit een bodybuilding perspectief ziet ze er wel thick solid tight uit

vind het hypocriet dat je niemand hoort of Koklayev die ook een hoop gebruikt maar iedereen over die vrouw begint. En bij al die andere strongman filmpjes bijvoorbeeld Eddie Hall (no hate to strongman, mij maakt het verder niet uit of ze wel of niet gebruiken)

Niemand over hoort?

Misschien hier op dbb niet meer omdat iedereen het beu is maar moet je voor de gein eens youtub of social media bekijken

Natuurlijk minder dan bij zo'n type omdat het hier voor de noobs ook gewoon veel duidelijker is en omdat t minder algemeen geaccepteerd zal zijn voor vrouwen

lol koklayev schijnt echt een junkie te zijn

Alleen Mariusz gebruikte de rest is gewoon true natty.

Terug
Naar boven