XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Het is qua niveau een beetje hetzelfde als ik een open toernooitje speel bij een plaatselijke tennisvereniging ergens en op een breakpoint een bal in zie maar een scheidsrechter (die er nooit zit) uit callt. Zie het al helemaal voor me dat ik hiervoor een youtube filmpje ga maken en ga ranten op de scheidsrechter en de KNLTB of sterker nog op de ITF/ATP aangezien hij zijn bond de IPF noemt.

Ipv te zeuren ga dan werken aan je mobiliteit....

Ik kan er eigenlijk echt met m'n hoofd niet bij dat een filmpje van een afgekeurde 210kg squat op een lokale wedstrijd viral gaat.

Maar kommop Eddine, je ziet zelf toch ook wel dat zijn tweede SQ nét goed genoeg was.

Ik ga er niet over in discussie, maar dit kan je niet 100% zien omdat de bovenkant van het bovenbeen geblokkeerd wordt in deze hoek door het rack. Van voren lijkt het goed, maar dat zegt niet alles.

Trouwens, heb jij een scheidsrechterscursus gedaan of ooit wedstrijden bijgewoond dat je dit zo zeker weet?

Sup met zijn depth op squat? Moet in die federation waar hij in lift alleen z'n hamstring onder knie te komen? Want dit ziet er uit als ver boven par
"after getting wrecked on squats I'll take a gift" manmanman :-D En nog foto erbij plaatsen, moet echt in zn eigen fabeltjes geloven.

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

zoals altijd heeft manlet of peace master of eyebrows het antwoord
https://www.youtube.com/watch?v=jWfVdVHbmOo
Candito heeft echt geen idee hoe hij naar diepte moet kijken, zit op FB en YT altijd te haten op 'onterecht' afgekeurde beurten.

ik lift liever in een federatie waar af en toe een lift onterecht word afgekeurd dan dat het een white lights for everyone feest is.

als je ook terug kijkt zie je dat de call helemaal niet zo gek was. Knee cap is een stuk lager dan bovenkant knie.

35c3cz5.png

Sup met zijn depth op squat? Moet in die federation waar hij in lift alleen z'n hamstring onder knie te komen? Want dit ziet er uit als ver boven par

ja klopt dit was zeker geen ipf par. Maar 390kg squatten raw op 20 jaar oud is best goed ;)

Ik ga er niet over in discussie, maar dit kan je niet 100% zien omdat de bovenkant van het bovenbeen geblokkeerd wordt in deze hoek door het rack. Van voren lijkt het goed, maar dat zegt niet alles.

Trouwens, heb jij een scheidsrechterscursus gedaan of ooit wedstrijden bijgewoond dat je dit zo zeker weet?

Nee, hij is gewoon irritant aan het doen.

dunno

als je naar het midden van de bar kijkt is er niet echt iets aan de hand lijkt het, maar in de plates zit inderdaad wel downward motion.

lekker zon deadlift halter, maakt het nog wat kutter om te jureren.

iirc is de precieze verwoording in de regels 'no downward motion of the bar'

shaw dreamerbulk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tjuus zeg dat wel.

Terug
Naar boven