MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

ja.. zo kan ik het ook

met een deadlift halter weeg ik ook 80kg

Laatst bewerkt:
die bar geeft ook niet een beetje mee.

zou ik wel eens willen proberen denk dat dat met mijn deadlift techniek nog aardig wat toevoegt.

lol @ hoe hard die deadlifts loskomen

Geen zieke lifts maar wel een of andere canadese f**got die heel youtube en facebook bij elkaar aan het schreeuwen is over hoe de ipf hem bestolen heeft en hoe seniel de refs wel niet zijn terwijl z'n depth toch echt zeer questionnable is imo, zelfs op de still die hij maakt van z'n tweede beurt. Overigens verkloot ie t ook nog eens zelf door elke beurt maar stoïcijns te blijven verhogen. Ondertussen is heel noord amerika weer gemobiliseerd om haar ipf haat te spuien in de comments.

http://www.youtube.com/watch?v=RxQ8R3W7auk

Geen zieke lifts maar wel een of andere canadese f**got die heel youtube en facebook bij elkaar aan het schreeuwen is over hoe de ipf hem bestolen heeft en hoe seniel de refs wel niet zijn terwijl z'n depth toch echt zeer questionnable is imo, zelfs op de still die hij maakt van z'n tweede beurt. Overigens verkloot ie t ook nog eens zelf door elke beurt maar stoïcijns te blijven verhogen. Ondertussen is heel noord amerika weer gemobiliseerd om haar ipf haat te spuien in de comments.

wel interessant filmpje, 1ste squat was duidelijk te hoog.
2de een stuk dieper en zal op het randje zijn geweest (lastig te zien vanaf deze hoek).
hierop kreeg hij ook 1 witte lamp zo te zien, alsnog kunnen mensen ook fouten maken. dan kan ik dat begrijpen maar als je een officieel youtube kanaal hebt moet je je ook een beetje volwassen gedragen.

ook trainingfilmpjes van hem zijn ruim boven parrallel, als je zo traint is het ook niet zo vreemd.

verder lopen Amerikanen al snel te zeuren als het ze niet mee zit. zeker als het dan nog niet een volledig amerikaanse bond is. als je niet diep kan/wil squatten ga dan niet bij IPF liften.

mag ook wel als je bijna 90 kilo meer squat dan deadlift.

snap niet dat sumo voor hem niet beter is.

Die liftoff snelheid komt meestal door de dikheid waardoor je best wel goede leverage hebt onderin en best wel heel slecht bovenin.

Echt een mong**l. Snap niet waarom die gozer zoveel volgers heeft.

Ik had gecomment op zn fb post dat ie best met wat meer respect over de refs mocht praten en dat zn diepte gewoon enorm twijfelachtig was. Vervolgens was mn comment verwijderd en werd ik geblokt, en dan een dag later janken dat iemand anders hem geblokt heeft

Die liftoff snelheid komt meestal door de dikheid waardoor je best wel goede leverage hebt onderin en best wel heel slecht bovenin.

Echt een mong**l. Snap niet waarom die gozer zoveel volgers heeft.

dus ik moet toch maar dik worden XD

pleurklaat had ene trainingsfilmpje van hem gedropt in wat maakte vandaag je dag goed, hij squat in training ook gewoon nooit parralel laat staan IPF parralel...

Als je inzoomt op die still die hij heeft gemaakt en je kijkt naar zn linkerbeen zie je dat zn heupbot ongeveer net zo hoog zit als de top van zn knie.
Hij lijkt onder par van voren en daarom geeft de headjudge ook wit. Maar ik wil nog wel eens een sideview zien, denk eerder dat ie precies op de haak zit dan eronder.
Hij squat heel erg met zn heupen naar achter en niet tussen zn benen in, en daardoor lijkt t van voren af gezien dieper dan t is

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Als je tussen de staanders door kijkt zie je dat dit ws helemaal niet zo'n slechte call was

Kz7Y98U.jpg

Ik denk wel dat die net goed is, maar ja hoe vaak gebeurt het wel niet dat een twijfelachtige beurt 2-1 wordt afgekeurd? Heel vaak, dus lekker boeiend. Labiele puber lijkt het.

hij squat niet eens veel.

Terug
Naar boven