MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Waar zie jij een stuiter? Ik zie die stang niet eens in zijn huid "snijden" dus zal die net zoals iedereen die stang op tijd voldoende vertraagd hebben. Niks mis mee dus.

Seagal ****t, er is totaal geen bounce...

In het filmpje van 9x195KG zie je vanaf de 25e seconde elke keer die stang op z'n borst slaan. Maar goed dat moet die ouwe zelf weten, het lijkt mij niet zo prettig

De barbell bounct toch serieus hoor op zijn borstkas...

De stang raakt zijn borst niet aan. Impossible.

In het filmpje van 9x195KG zie je vanaf de 25e seconde elke keer die stang op z'n borst slaan. Maar goed dat moet die ouwe zelf weten, het lijkt mij niet zo prettig

"Die ouwe" heet Frederik Smulter, is pas halverwege de twintig en bencht inmiddels tegen de 400 in training. Ik denk dat het hem wel zo prettig lijkt om wereldkampioen in de IPF te worden.

Donder nu maar weer op naar de fitnessafdeling van dit forum.

Is volgens mij al een keer eerder gepost in dit topic, maar het blijft uiteraard hondsbrutaal!!

"Die ouwe" heet Frederik Smulter, is pas halverwege de twintig en bencht inmiddels tegen de 400 in training. Ik denk dat het hem wel zo prettig lijkt om wereldkampioen in de IPF te worden.

Donder nu maar weer op naar de fitnessafdeling van dit forum.
Haha, op je teentjes getrapt? Het maakt mij niet uit, en het is zeker indrukwekkend maar het lijkt mij gewoon niet zo prettig om 200 kg op je borst te krijgen :D

Haha, op je teentjes getrapt? Het maakt mij niet uit, en het is zeker indrukwekkend maar het lijkt mij gewoon niet zo prettig om 200 kg op je borst te krijgen :D

Yep. Gewdongen rustweek nu and I hate it:P Ik ga maar is richting me maten een biertje pakken voor ik de tent afbreek hier. En als zo'n kolossaal monsterbeest bent als deze gast dan kan dat gewoon uit:p

Terug
Naar boven