MuscleMeat

Het grote pics & vids topic

Bezoekers in dit topic


Afschuwelijke blessure en aftermath voor Orhan ☹
 

Afschuwelijke blessure en aftermath voor Orhan ☹
Yup, ik vrees dat dit wel eens einde lifting carreer kan zijn voor hem :(
 

Afschuwelijke blessure en aftermath voor Orhan ☹
Een zijn dood anders zijn brood, hij zou mijn grootste concurrent zijn.
 
BP in de -120kg en +120kg klasse, en al zeker als master.
 
Vind t een beetje vreemde, misplaatste opmerking maar goed.
Ik weet niet precies wat orhan de laatste tijd benchte. In t verleden toch wel een eindje boven de 200 raw ook.
 
Als je 180kg raw kunt drukken, loop je al dikke 55kg achter. Je doel is nu 3x160, dus zit 180kg nu nog niet in de mouwen. Btw zou ik liever winnen van deelnemende concurrent ipv dat hij er uit ligt aan zware blessure.
 
Als je 180kg raw kunt drukken, loop je al dikke 55kg achter. Je doel is nu 3x160, dus zit 180kg nu nog niet in de mouwen. Btw zou ik liever winnen van deelnemende concurrent ipv dat hij er uit ligt aan zware blessure.
Dat zijn de +120kg records, hij doet ook vaak mee voor de -120kg, daar ga ik voor. En ik ben 5 maand terug bezig, we gaan niet overdrijven, 1 februari is wanneer ik zie waar ik sta.

Ik wil gewoon winnen en de records vestigen, wie er meedoet maakt mij niet uit.
 
Das idd insane
 
Vrouw of 'vrouw'?
 
Dit verdient toch even wat aandacht hier op dit krachtsportforum.
Voor zo ver ik weet de eerste vrouw ooit die raw 300(+) squat. Ik vind t absoluut insane.

Het eerste gewicht boven de 300 kg wat door een vrouw raw is gelift.
 
Andrzej Stanaszek doet het als man van 50kg single-ply. kun je zien wat een verschil
 
Het eerste gewicht boven de 300 kg wat door een vrouw raw is gelift.
Het moet natuurlijk nog wel 'even' op een wedstrijd gebeuren maar hoe dan ook kapot ziek.

Sowieso zijn er daar in België een aantal clubjes echt heel goed bezig, mooi om te zien. Aantal hele grote talenten en sterke mannen met behoorlijk wat ervaring. Mooi om Jeroen daar bijvoorbeeld ook nog steeds in te zien, die heeft hier toch ook lang gelogd.
 
Het eerste gewicht boven de 300 kg wat door een vrouw raw is gelift.
15 kg op squat binnen 6 maanden is op elite level een uitzonderlijke progressie van Sonita. Geen idee of we de die 300kg al in februari in sheffield gaan zien, aangezien er aardig wat geld op spel staat en in principe 'slechts" 286 kg nodig heeft op squat.
 
15 kg op squat binnen 6 maanden is op elite level een uitzonderlijke progressie van Sonita. Geen idee of we de die 300kg al in februari in sheffield gaan zien, aangezien er aardig wat geld op spel staat en in principe 'slechts" 286 kg nodig heeft op squat.
Vervelende van Sheffield is dat je per WR een geldbedrag krijgt, totaalrecord is ook "maar" 693,5 al doet de wereldtotaalrecordhouder wel mee.
 
Wel met sleeves toch, telt dat als apart record?
 
Oh wacht ik haal dat even door elkaar met wraps maar dat is het niet toch. Weet niet waarom ik ergens iemand zag wijzen op dat het met sleeves was dan.
 
Back
Naar boven