Michel38
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Die pickup van een 170 kg stone is zelfs voor WSM begrippen wel heel erg easy, is die stone echt 170 kg?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee man, op de steen staat duidelijk 169kg.Die pickup van een 170 kg stone is zelfs voor WSM begrippen wel heel erg easy, is die stone echt 170 kg?
Ik ben naïef genoeg om het te gelovenDie pickup van een 170 kg stone is zelfs voor WSM begrippen wel heel erg easy, is die stone echt 170 kg?

Lijkt me fake tho, zo easy en dan een 170Kg stone op 1hand vasthouden en dan een super easy vanop de grond frontsquat met een 170kg stone in 1hand. Lijkt me niet denk ik

Lijkt me niet onmogelijk, die mannen doen wel meer gekke dingen.Lijkt me fake tho, zo easy en dan een 170Kg stone op 1hand vasthouden en dan een super easy vanop de grond frontsquat met een 170kg stone in 1hand. Lijkt me niet denk ik![]()
Zitten ook wel handgrepen in uitgeslepen waardoor pick-up pak makkelijker wordt, en met 1 hand ondersteuning, ligt de steen wel op zen borst / schouder.Die pickup van een 170 kg stone is zelfs voor WSM begrippen wel heel erg easy, is die stone echt 170 kg?
Misschien niet het topic hiervoor maar dis guy
The eighties were wild, man
Pete Rubish is off gegaan, verstand komt met de Jaren. George Leeman woont al enkele jaren in Azië en is bezig met vastgoed en zuipen / dik worden en dan weer cutten, geen extreme lifts meer. Spoto is aan het armworstelen.
Jamal browner 483Kg deadlift! en 501Kg tot net onder de knieen what the actual f**k man
Idd die zijn rom is wel heel kort. Dat vind ik dan wel mooi bij Jamal zijn sumo dat hij toch wel nog een aardig rom heeft op zijn lift. En dat hij daarnaast ook fcking sterk conv is.