MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Wat is het idee achter die weight releasers?

lijpe shit! die gasten van elite hebben volgens mij 4000 verschillende barbells en andere equipment :D|

haha dat filmpje heb ik een paar weken geleden nog gepost :D wel een hele vette gym!

die weightreleasers heb ik ook nog nooit gezien. Ik denk doordat de neerwaartse beweging zwaarder is dat je makkelijker ophoog komt

Laatst bewerkt:
Ieder zn ding.

Omlaag kijken...dan weet je zeker dat je omvalt zodra er beetje fatsoenlijk gewicht gesquat moet worden. Je lichaam heeft de neiging die kant op de gaan waarheen je kijkt. Dus zou niet naar beneden kijken tijdens het sqauten. Maar zo overdreven naar boven kijken is weer het andere uiterste.

Zoals Tate zegt. Gewoon je nek neutral en naar voren kijken en hoofd naar achteren tegen de barbel.

Daar heb'k nog nooit van gehoord ... Iedereen kijkt juist omhoog of paralel!

140w513.jpg

bron: Starting Strength e-book:p

Waat een noob die rippetoe :p

Meestal word aangeraden om gewoon een punt voor je te pakken en daar op te focussen. Vaak zie je mensen echt omhoog kijken of leren ze het zo mensen aan omdat je dan automatisch gaat archen en goeie spanning hebt als je naar boven kijkt.

Maar zolang je techniek goed is zal het niet veel uitmaken. Gewoon wat het beste werkt voor jezelf

Omlaag kijken...dan weet je zeker dat je omvalt zodra er beetje fatsoenlijk gewicht gesquat moet worden. Je lichaam heeft de neiging die kant op de gaan waarheen je kijkt. Dus zou niet naar beneden kijken tijdens het sqauten. Maar zo overdreven naar boven kijken is weer het andere uiterste.

Zoals Tate zegt. Gewoon je nek neutral en naar voren kijken en hoofd naar achteren tegen de barbel.
:roflol:

Je nek neutraal is een paar meter voor je naar de grond kijken, je nek neutraal is naar recht naar voren, gezien het feit dat je romp een andere hoek maakt.

gvd wat een buffel alsof het niks is

Streef fysiek dat!

Terug
Naar boven