AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

[Link niet meer beschikbaar]

Wat is de reden dat die russen/oostblokkers domineren in de krachscene ?

ijzerharde trainingsdiscipline en anabolica :p

hahaa :D die gasten moeten presteren anders trappen ze hen dood :D

deze is ook vet...

Ik denk toch dat de ijzerharde discipline er het voor het grootst tussen zit. Want anabolica heb je overal. Of hebben zij betere :p
Ze geven een kind van 10* al anabolen om een toekomstig freak te worden. Amerikanen pas vanaf 12* ofzo. Europeanen 14-16*.

*= geschatte leeftijden, voor de homofiele mierenbalzaklikkers.

Ze geven een kind van 10* al anabolen om een toekomstig freak te worden. Amerikanen pas vanaf 12* ofzo. Europeanen 14-16*.

*= geschatte leeftijden, voor de homofiele mierenbalzaklikkers.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

westside squat training

Wat is de reden dat die russen/oostblokkers domineren in de krachscene ?

Dat, en pure armoede, dus hard werken voor paar schijt-centen en daarnaast geen geld of mogelijkheden hebben voor leuke afleidingen. Dus gaan ze trainen.

Ik denk dat het een bepaalde mentaliteit is. Hard werken, hard trainen, niet zeiken, gewoon knallen.

Ik denk ook genetische aanleg. Ze zijn allemaal grof gebouwd, lomp, breed, grote handen en voeten.

Maar ik hoorde ook dat meestal russische teams niet door de doping controle komen.

Dianabol is russisch van oorsprong, het is daar makkelijk verkrijgbaar, en goedkoop.

Pff.. kan verder geen redenen bedenken.

Heeft iemand hier al ooit die techniek geprobeerd met op knieeen laten rusten eigenlijk :P? Denk wel dat je er veel kan uithalen, maar gezond lijkt het me niet :D.

Damn die laatste rep ???

Lijkt me inderdaad niet echt super voor de knieen.

Damn die laatste rep ???

Lijkt me inderdaad niet echt super voor de knieen.

niet eens zozeer voor je knieën. hij doet dit wel vaker tijdens wedstrijden en op de lange duur kost het vooral je rug, die enorme hitch.
wat me trouwens opvalt is dat die veel moeite heeft met de lockout en bij veel reps niet eens z'n benen volledig strekt :p no offence natuurlijk voor deze enorme beul

niet eens zozeer voor je knieën. hij doet dit wel vaker tijdens wedstrijden en op de lange duur kost het vooral je rug, die enorme hitch.
wat me trouwens opvalt is dat die veel moeite heeft met de lockout en bij veel reps niet eens z'n benen volledig strekt :p no offence natuurlijk voor deze enorme beul

Dat komt denk ik ook vooral door zijn techniek, als ik ga stuiteren met deadlift hou ik me benen ook een stuk gestrekter.

Volgens mij bedoelt leeman zn knieen als hij zn deads "uitlockt" bovenin.

Volgens mij bedoelt leeman zn knieen als hij zn deads "uitlockt" bovenin.

jep. dat bedoel ik en volgens mij lockt ie er niet eentje uit

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Ow dat ja, daar hoorde ik jarno ook al over toen hij mee deed aan de arnold.

ja met een lange broek is t ook moeilijk te zien, maar hij lockte m daar ook niet nee

Misschien kan ie dat niet ofzo, net als sommigen met de ellebogen? Lijkt me niet dat het lichter wordt ofzo als je niet volledig uitstrekt.

Terug
Naar boven