AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

asociaal sterk!

Even verbazing van een andere orde. Deze moest ik dus even delen met jullie. Ook qua kracht extreme dingen bv de lantaarnpaal actie.

vette shit G ! Free running is dat toch?

Dat doet ie ook ja. Ik vind hem echt ongelofelijk. Maar ook gewoon zijn kracht is ongelofelijk, bv die lantaarnpaal in man man.

godver wat een atleet,jacky chan kan er nog niet aan tippen,is hij stuntman ofzo?zal wel gevraagt worden voor films ofzo,springt daar effenkens achtewaarts over een box van 2m hoog:eek:

Kende hem al, echt ****ing lenig, sterk en snel, ****ing bruut. :D:D

Toen ik nog turnde, heb ik hem live aan het werk gezien in Portugal. Echt vette tricks

Was gedurende Gymnastrada 2004, hij bracht met het Britse team een demonstratie van vooral tumbling (waar hij opperbaa5 in is). Maar ook een aantal komische effecten met een wipplank, achterwaartse salto's met het vasthouden van een stoel bijvoorbeeld en daarop zittend landen. Beetje de stuntman en clown uithangen dus. :D

Wat hij nu juist doet, zou ik niet kunnen zeggen. Hopelijk carrière maken als stuntman ofzo.

hmm ik zit even te rekenen maar volgens mij was ik 2003 bij de gymnastrada:D
Ook op de sportacademie nog even geturnd maar was (nu ex)vriendin die optrad daar.

Kan ook, ik weet het niet meer juist. :D

die sprong op 2:30 kan gewoon echt niet :eek:

dat is zoooo fkn vet filmpje... ik was vroeger fan van team ryouko is een team die dit soort dingen doet... maar hij is helemaal de bomb :p

Even verbazing van een andere orde. Deze moest ik dus even delen met jullie. Ook qua kracht extreme dingen bv de lantaarnpaal actie.

Niet normaal zeg.. Ik heb het hele filmpje met open mond en verbazing gekeken.. Ongelooflijk hoe lenig, flexibel, behendig, sterk en gecoordineerd die gast is! En ook nog flink wat lef voor nodig.. Prachtig!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1025 yolk walk! (511 kg)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ook nog een 445 OH press! (202 kg)

Jimmy met de 80kg inch dumbbell:

zn3594.jpg

750kg legpress op training eerder deze week:

ej6d0j.jpg

Lijp, jammer dat het geen filmpje is.

Terug
Naar boven