Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Alsof ze ook de volle 360kg moeten dragen. Als je faalt faal je op de laatste 5kg, niet meer.

ik bedoelde wanneer het gewicht keihard naar beneden komt, bv. wanneer degene die de oefening uitvoert het plotseling helemaal niet meer houdt... Dan staan die spotters toch kansloos.

ik bedoelde wanneer het gewicht keihard naar beneden komt, bv. wanneer degene die de oefening uitvoert het plotseling helemaal niet meer houdt... Dan staan die spotters toch kansloos.
Ja maar waarom zou dat gebeuren? Iemand die 360kg raw squat zal NOOIT controle meer verliezen, het zit helemaal in z'n zenuwstelsel geprogrammeerd om de squat zo efficient mogelijk uit te voeren.

Ja maar waarom zou dat gebeuren? Iemand die 360kg raw squat zal NOOIT controle meer verliezen, het zit helemaal in z'n zenuwstelsel geprogrammeerd om de squat zo efficient mogelijk uit te voeren.

Als hij een quadtear krijgt ofzo?

ik heb geen zin om dat fimpje te posten
maar
ik heb ed coan zo eens door zn benen zien gaan met 400kg.
er kan altijd iets mis gaan met zulke gewichten

dat was in het naar beneden gaan met gewicht als ik me niet vergis.

Geared?

dat is geared ;)

Daarom is geared ook voor idioten met een doodswens.

Ik heb al gefaald met squat op een raw wedstrijd en dan hielpen de spotters mij ook gewoon. Was toen met 150 kg, dus niet extreem veel ofzo...

Maar als elke spotter nu 40-50 kg oppakt aan elke kant dan zou je het gewicht normaal nog kunnen squatten hoor. Zeker als er nog iemand achter je staat. Nu als het gewicht naar voor valt ben je wel gedoemd met vele kilo's...

Ik heb al gefaald met squat op een raw wedstrijd en dan hielpen de spotters mij ook gewoon. Was toen met 150 kg, dus niet extreem veel ofzo...

Maar als elke spotter nu 40-50 kg oppakt aan elke kant dan zou je het gewicht normaal nog kunnen squatten hoor. Zeker als er nog iemand achter je staat. Nu als het gewicht naar voor valt ben je wel gedoemd met vele kilo's...

Als je knie opeens knakt dan denk ik dat de spotters eerder naar achter zullen springen uit angst in plaats van de gewichten op te vangen.. :p
En ja.. 150kg.. Dat is nog te spotten maar we hebben het over 360 ****ing kg's wat ze aan het spotten zijn, dat vang je niet zomaar op..

Ik krijg spontaan een paar keer kippevel van het filmpje, ik had het verhaal in de krant gelezen maar de beelden nog niet gezien:)

Terug
Naar boven