MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

is alleens gepost maar blijft un-fkn-believable

fu... partial reps, kan ik ook :rolleyes:

nice lift, en pakt die ook wijd zeg

Van gisteren. 350kg full squat. 19 jaar oud.

we train 10-14x /wk to maximum in all the lifts. eventually pr's will have no choice but to happen!
we train to maximum all the time. rest is for pussies. You can't get stronger sitting on the couch. no cycles, no periodization, just big weights as often as possible. if your tired - so what! train train train. rest when you die. Our motto - "go big or go home!" is it hard? hell yes. oh well. no one ever said lifting was easy. "Get to lifting or get used to losing."

eigenaar van de gym (vermoed ik toch) die wat meer verteld over hoe ze trainen :eek:

Pff, klinkt zwaar. :D

10-14 keer per week maxen, damn :D

is toch duidelijk een snatchgrip hoor. Niet voor niks dat ie straps gebruikt.

denk dat zijn snatchgrip toch nog een pak weider zal zijn...

Joe Weider ?

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Op 2.35, is da een vrouw of een gast ???
Trouwens is dat een dwergen meeting ofzo ? der zitten zoveel dwergen en ecto's bij precies.

Is Snatch Grip niet gewoon zo breed mogelijk pakken zonder dat je polsen, voor jouw, in een pijnlijke hoek komen te staan?

In principe wel ja. Volgens mij kan hij echt wel wijder pakken. Maar mss is dit wel z'n favo voetplaatsing voor de dead en heeft ie daarom ook zijn armen zo.

Terug
Naar boven