MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic

  • Topic starter wwe
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 55K
  • Volgers 74

Bezoekers in dit topic

Ik ga hem denk ik ook maar halen
meteen ook fifa street 3
 
Op IGn heeft gta4 een 10 gekregen, dat is een cijfer dat ze niet vaak aan een game geven.
 
Instant classic, ik schors mijn blowverbod ook voor een paar dagen ;)
 
ps3 versie is ietsje beter dan de 360 versie zegt IGN
 
GTA 4 !!

Dacht even geen zin te hebben in de game, maar na de reviews en filmpjes.........

Iemand zin in een DBB online knokploeg voor PSN ? :P
 
ik own jullie in gta4 online, maar eerst toch es een ps3 aanschaffen;)
 
Gta4 is een zeer goede game geworden!:)
 
Heb dinsdag ook een PS3 gehaald, alleen vind ik dat de disc reader nogal wat lawaai maakt bij het lezen

Het is dus niet het geluid van de draaiende fan of de draaiende disc, maar eerder een nogal wat "motorisch" geluid van iets in de disc reader... het is meer een klikkend geluid wat enkel sporadisch voorkomt als er iets wordt geladen van de disc lijkt het (bijvoorbeeld bij cutscenes in GTAIV of bij het switchen van de radio etc.)

Kan ik mn PlayStation na 1 dag al opsturen voor reparatie of is dit geluid normaal (wel een irritant geluid als dat zo zou zijn)?
 
ik hoor weinig van die reader moet ik zeggen...


iets anders, heb gister uur geprobeerd om online te gamen met gta 4...NIET gelukt.

elke x disconnected from ps network. en als ik eenmal wel er in zat, hoorde ik geen geluid, en werd na 10sec alsnog gedisconnected...
 
Heb dinsdag ook een PS3 gehaald, alleen vind ik dat de disc reader nogal wat lawaai maakt bij het lezen

Het is dus niet het geluid van de draaiende fan of de draaiende disc, maar eerder een nogal wat "motorisch" geluid van iets in de disc reader... het is meer een klikkend geluid wat enkel sporadisch voorkomt als er iets wordt geladen van de disc lijkt het (bijvoorbeeld bij cutscenes in GTAIV of bij het switchen van de radio etc.)

Kan ik mn PlayStation na 1 dag al opsturen voor reparatie of is dit geluid normaal (wel een irritant geluid als dat zo zou zijn)?
Mijn playstation maakt geen geluid, hij is zelfs erg stil.

Ik ben bang dat je ps3 nu al kapot is.
 
Als je PS3 al kapot was bij aankoop kun je beter ermee naar de winkel ipv gelijk opsturen
 
Heb dinsdag ook een PS3 gehaald, alleen vind ik dat de disc reader nogal wat lawaai maakt bij het lezen

Het is dus niet het geluid van de draaiende fan of de draaiende disc, maar eerder een nogal wat "motorisch" geluid van iets in de disc reader... het is meer een klikkend geluid wat enkel sporadisch voorkomt als er iets wordt geladen van de disc lijkt het (bijvoorbeeld bij cutscenes in GTAIV of bij het switchen van de radio etc.)

Kan ik mn PlayStation na 1 dag al opsturen voor reparatie of is dit geluid normaal (wel een irritant geluid als dat zo zou zijn)?

Hey , wat jij hoort is het lezen van het spel/cd of whatever. Soms hoor je het wat meer dan anders, maar als je het op een geven moment constant hoort is er watmis, maar nu is die gewoon wat aan het laden.

Sommige horen het wat minder, omdat die verder weg staat en de andere weer wat meer;)
 
gta4 is echt gruwelijk! :D wat een game!
 
Net gehaald. ben benieuwd, want ik speel eigenlijk nooit spellen
 
Hey , wat jij hoort is het lezen van het spel/cd of whatever. Soms hoor je het wat meer dan anders, maar als je het op een geven moment constant hoort is er watmis, maar nu is die gewoon wat aan het laden.

Sommige horen het wat minder, omdat die verder weg staat en de andere weer wat meer;)
Dat is wat ik probeer uit te vinden, of het wel of niet standaard is...

Maar het is geen "normaal" cd-lezen, het is meer een motorisch geluidje - zoiets wat je zou maken als je een robot nadoet :o En dat geluid is dan schoksgewijs, niet constant

Heb er een youtube filmpje van gevonden (geluid even hard zetten). Je hoort duidelijk van die motorische klikken, mijn PS3 doet ongeveer hetzelfde als in dat filmpje. In de comments zeggen ze iig dat er iets mis is :(
 
Back
Naar boven