AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

Wie weet er al wat meer van de 80GB versie? Komt daar ook een starters-pack van en hoe ziet die er dan uit?
 
Als jij bv op de grond staat, en je ziet een klein stukje van het hoofd van je vijand. Als je dan schiet, schiet je ofwel in de muur ofwel over zijn hoofd, je kan nooit headshot schieten. Ik ben hier 100% zeker van want ik heb het al meermaals voor gehad. Soms sluip ik dan naar de vijand en heb ik echt een zee van tijd om rustig te richten, en elke keer schiet ik in de muur of er te ver over terwijl ik wel duidelijk héél goed richt op zijn hoofd.

Ik besloop bv eens een sniper, maar die sniper zat vlak voor een autowrak. Ik stond dus achter zijn rug achter het autowrak, ik zag zijn lichaam echt klaar en duidelijk en had weer een zee van tijd om te richten, ik richt op zijn hoofd en al men kogels vlogen gewoon in het autowrak terwijl ik zéér duidelijk richtte op zijn hoofd en lichaam. Hier is het dus gewoon omgedraaid, inplaats van dat je naar boven schiet, schoot ik hier in een hoek naar beneden.

Het gebied wanneer men headshot registreert trekt ook op geen zak. Soms als ik lig te snipen en ik richt héél duidelijk op zijn hoofd, dan registreert hij het soms als een gewone hit (dus nog niet dood) en ik heb zelfs al voorgehad dat ik zogezegd gewoon niets raakte, lol.

Heb zelfs al eens van 3 meter afstand een sniper RECHT op zijn hoofd gemikt en ik had 3 kogels nodig voor hij neerging, terwijl het eigenlijk met 1 kogel moest geweest zijn + headshot (wat het niet was)

Mss dat het in de fullgame beter is, voor de rest een bangelijk spel. Ik heb het al lang gepre-ordered.


Btw: wist je dat je je PSN account kan linken aan je EA account? Dan krijg je een overzicht van je stats, zoals hier bij mij:

de7be1.png


Is maar zwak he, ik zie hier tussen de lijst van dog tacs dat ik je al 3 keer geknifed heb ook.

ai ai
 
Veel beter dan in andere games? Denk het niet. Soms staan de PMC's gewoon naar je te kijken voordat ze uberhaupt iets doen.. reageren totaal niet snel met schieten.


neem een hoger niveau misschien want als je easy of normal pakt is het normaal dat al je vijanden laat ons zeggen 'blind' zijn.
Heb je ook bv bij fifa als je op amateur zet dat het in plaats van voetballers gewoon een stelletje wandelaars zijn!
 
Is maar zwak he, ik zie hier tussen de lijst van dog tacs dat ik je al 3 keer geknifed heb ook.

ai ai

:nowai:

Waar klapt gij eigenlijk nog over? Da was den demo peut, hahaha.
En om 3x dezelfde persoon te knifen op wereldwijde servers moet ge ofwel hoere-chance voor hebbe ofwel héél veel op da kaske spele. :)
 
:nowai:

Waar klapt gij eigenlijk nog over? Da was den demo peut, hahaha.
En om 3x dezelfde persoon te knifen op wereldwijde servers moet ge ofwel hoere-chance voor hebbe ofwel héél veel op da kaske spele. :)


Ik ga voor het 2e, heel veel :D haha
en als je blijft spelen op een map blijven meestal dezelfde spelers op de server he. gewoon na de match word je map gewisseld en de spelers blijven.

Dus kortom 3 keer geknifed op een klein uurtje :p
als ik zie naar de tijden wanneer ik je geknifed heb
 
Laatst bewerkt:
BF stinkt, COD4 is beter. Kben nu lvl 21 met BF, maar ik erger mij echt mateloos aan verscheidene dingen. Het enige waar BF echt in uitblinkt is het snipen en het geluid. Voor de rest is het eerder een dikke nul.
 
Laatst bewerkt:
BF stinkt, COD4 is beter. Kben nu lvl 21 met BF, maar ik erger mij echt mateloos aan verscheidene dingen. Het enige waar BF echt in uitblinkt is het snipen en het geluid. Voor de rest is het eerder een dikke nul.


cod 4 kan je niet vergelijken met Bf he, wat een verschil.
Cod4 heeft meer van die kleine mapjes waarin je meer strategie moet gebruiken dan BF.
BF is ook wat realistischer vind ik.
Ahja vind ze alle 2 wel goed :)
maar ik erger me vooral bij cod4 aan : HOST ENDED GAME!!
 
cod 4 kan je niet vergelijken met Bf he, wat een verschil.
Cod4 heeft meer van die kleine mapjes waarin je meer strategie moet gebruiken dan BF.
BF is ook wat realistischer vind ik.
Ahja vind ze alle 2 wel goed :)
maar ik erger me vooral bij cod4 aan : HOST ENDED GAME!!

Ik vind het net andersom. Ik vind dat er bij BF veel meer strategie komt kijken dan bij cod4. BF kan realistisch zijn mor het is ook heel onrealistisch. Vijanden gaan echt traag dood, als ge bv met een tank ni echt los op da manneke schiet loopt die gewoon rustig door, verre van realistisch!
 
Het topic is een beetje dood. Dus ik blaas er nieuw leven in.

tegenwoordig speel ik warhawk veel, echt een cool spel.
 
weet iemand wanneer socom confrontation uitkomt? Ik heb nog altijd geen ps3 maar zou hiervoor echt eentje durven aanschaffen (en gelijk mgs4, gta4 en cod4 eens spelen :x) daar ik in de tijd van socom1&2 zwaar verslaafd ben geweest hieraan en bovenop nog eens ownde ook (k/d-ratio van 3:1 :)).
 
Als jij bv op de grond staat, en je ziet een klein stukje van het hoofd van je vijand. Als je dan schiet, schiet je ofwel in de muur ofwel over zijn hoofd, je kan nooit headshot schieten. Ik ben hier 100% zeker van want ik heb het al meermaals voor gehad. Soms sluip ik dan naar de vijand en heb ik echt een zee van tijd om rustig te richten, en elke keer schiet ik in de muur of er te ver over terwijl ik wel duidelijk héél goed richt op zijn hoofd.

Ik besloop bv eens een sniper, maar die sniper zat vlak voor een autowrak. Ik stond dus achter zijn rug achter het autowrak, ik zag zijn lichaam echt klaar en duidelijk en had weer een zee van tijd om te richten, ik richt op zijn hoofd en al men kogels vlogen gewoon in het autowrak terwijl ik zéér duidelijk richtte op zijn hoofd en lichaam. Hier is het dus gewoon omgedraaid, inplaats van dat je naar boven schiet, schoot ik hier in een hoek naar beneden.

Het gebied wanneer men headshot registreert trekt ook op geen zak. Soms als ik lig te snipen en ik richt héél duidelijk op zijn hoofd, dan registreert hij het soms als een gewone hit (dus nog niet dood) en ik heb zelfs al voorgehad dat ik zogezegd gewoon niets raakte, lol.

Heb zelfs al eens van 3 meter afstand een sniper RECHT op zijn hoofd gemikt en ik had 3 kogels nodig voor hij neerging, terwijl het eigenlijk met 1 kogel moest geweest zijn + headshot (wat het niet was)

Mss dat het in de fullgame beter is, voor de rest een bangelijk spel. Ik heb het al lang gepre-ordered.

Ligt ook aan het wapen, ze hebben accuracy waardoor de kogels kunnen afwijken, als je slachtoffer rent moet je er iets voor richten omdat de kogel tijd nodig heb

weet iemand wanneer socom confrontation uitkomt? Ik heb nog altijd geen ps3 maar zou hiervoor echt eentje durven aanschaffen (en gelijk mgs4, gta4 en cod4 eens spelen :x) daar ik in de tijd van socom1&2 zwaar verslaafd ben geweest hieraan en bovenop nog eens ownde ook (k/d-ratio van 3:1 :)).


Releases van oktober:
10.10 NBA LIVE 09
10.10 LEGO Batman
10.10 Fracture
10.10 NBA 2K9
16.10 Pro Evolution Soccer 2009
17.10 Armored Core: For Answer
17.10 Rapala Fishing Frenzy
17.10 Saints Row 2
17.10 BioShock
17.10 Hail to the Chimp
22.10 LittleBigPlanet
24.10 Moto GP 08
24.10 FarCry 2
24.10 Dead Space
24.10 Legendary
24.10 Spider-Man - Web of Shadows
24.10 Midnight Club: Los Angeles
24.10 Monopoly
26.10 SBK08 Supberbike World Championship
28.10 X-Blades
30.10 Fallout 3
31.10 James Bond : Quantum of Solace
31.10 SOCOM: Confrontation
31.10 World in Conflict: Soviet Assault
31.10 Valkyria Chronicles
31.10 Highlander
31.10 Brutal Legend
31.10 To End All Wars
31.10 Wheelman

Over 3 weken heb ik mn PS3!! :cool:
 
Deze week maar even Fifa 09 scoren, hoor er goeie dingen over.
 
is bioshock exact dezelfde game als hetgene vorig jaar op pc en xbox is uitgekomen? of is het een vervolg?

fracture zal me wel boeien denk ik...

[Link niet meer beschikbaar]
 
is bioshock exact dezelfde game als hetgene vorig jaar op pc en xbox is uitgekomen? of is het een vervolg?

Zelfde game, maar iets uitgebreider en betere graphics.

Nu kan je bijvoorbeeld ook losse missies spelen enz..
 
COD met BF vergelijken vind ik niet goed.

BF is meer oorlog en chaos. Waar COD veel tactische elementen heeft omdat je op zoon kleine map zit.
 
heeft iemand al saintsrow 2?:)
 
weet iemand wanneer socom confrontation uitkomt? Ik heb nog altijd geen ps3 maar zou hiervoor echt eentje durven aanschaffen (en gelijk mgs4, gta4 en cod4 eens spelen :x) daar ik in de tijd van socom1&2 zwaar verslaafd ben geweest hieraan en bovenop nog eens ownde ook (k/d-ratio van 3:1 :)).

In welke servers dan ?
ben ook lange tijd verslaafd geweest aan socom 1 en 2, was ook niet echt slecht maar om een k/d ratio 3 te hebben moet je toch wel vaak hebben geabort of noobservers opgezocht :p of campe :D

Final fantasy wordt volgens mij echt wel cool maja, nog ff geduld
 
Back
Naar boven