MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rijstwafel, ben jij btw constant stoned ofzo? Met je hehehe altijd :D haha.
Kon er niet aandoen maar moest echt altijd lachen toen je aan het praten was :p Ligt niet aan je stem ofzo, gewoon grappig Nederlands accent.
 
Kijk, ik wil hem wel met je delen, dan moet ik mijn wachtwoord + psn id geven. Alleen weet ik mijn ww niet. Hoe vraag ik die op zodat jij mappacks kan downloaden :p

verander hem anders gewoon, zeg gewoon paswoord vergeten dan kan je hem changen wordt ie verstuurd naar je email

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 19:04 ----------

Rijstwafel, ben jij btw constant stoned ofzo? Met je hehehe altijd :D haha.
Kon er niet aandoen maar moest echt altijd lachen toen je aan het praten was :p Ligt niet aan je stem ofzo, gewoon grappig Nederlands accent.

hehehehe, teveel in de bouw gewerkt, ken je New Kids? dat is bij mij om de hoek heheehehe
 
Okee ff checkee
 
verander hem anders gewoon, zeg gewoon paswoord vergeten dan kan je hem changen wordt ie verstuurd naar je email

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 19:04 ----------



hehehehe, teveel in de bouw gewerkt, ken je New Kids? dat is bij mij om de hoek heheehehe

:roflol:
 
sorry voor de topic vervuiling maar ik bied black ops voor de ps3 aan
bij interesse ff pm sturen
later
 
Rijstwafel, kan password niet resetten op www.playsation.nl geeft error aan, probeer jij is..
 
Rijstwafel, kan password niet resetten op [Link niet meer beschikbaar] geeft error aan, probeer jij is..

Zal vanavond wel ff proberen... je moet ook op je ps ff uitloggen, dan aanvinken paswoord vergeten en dan wordt er een link naar je email verstuurd.
 
afgelopen dinsdag dead island gekocht en inmiddels weer uitgespeeld. Als iemand nog intresse heeft doe ik hem weg voor 30 euro.
 
Pro gamers, iemand enig idee waar ik Modern Warfare 3 het beste kan preorderen? Het goedkoopste, of met wat goodies oid erbij?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven