Fitness Seller

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

De dame achter de balie had me die al eens aangeraden dus wou em nogsteeds een keer kopen :D

Gelijk even gevraagd hoe het nou met GTA V zit maar die komt waarschijnlijk pas over 2 jaar ofzo voor de PS4!
Dat wordt voorlopig nog geen PS4 dus voor mij haha want watch dogs komt ook voor de 3 uit :cool:

Ja, klopt. GTA V komt eerst op de PS3 en wanneer de PC/PS4 versies uitkomen is maar de vraag, dat kan inderdaad 2 jaar duren, hopelijk iets korter though. :S
 
Wow eerste indruk is echt geweldig! Dacht het is nog een filmpje zo mooi maar ik kon al spelen :p
 
Thanks man komt goed! :D
 
Heavy Rain alweer uit :cool: Nu the last of us doen! Wou eerst het minst leuke spel van de 2 spelen
 

Nou heb em uit! Speeltijd: 17,5 uur :)

Eindoordeel 9,8/10 vond alleen het einde zo uit het niets komen. Dacht komt nog wel wat maar nee haha
 
Nu even beginnen aan dragons dogma dark arisen, ben benieuwd:)
 
Ik ga straks ff langs de Gamemania kijken voor tweedehands games. Iemand nog leuke suggesties? Ik wil sowieso GTA4 en God of War Ascension kopen.
 
Ik ga straks ff langs de Gamemania kijken voor tweedehands games. Iemand nog leuke suggesties? Ik wil sowieso GTA4 en God of War Ascension kopen.

Resident evil fan? Daar zitten ook nog wel een paar leuke tussen. (co-ops is ook echt een aanrader)

De Batman games mocht je die nog niet hebben gespeeld?
 
Onderhand ook begonnen aan bioshock infinite. Meesleepende game met prachtige graphics!
 
Resident evil fan? Daar zitten ook nog wel een paar leuke tussen. (co-ops is ook echt een aanrader)

De Batman games mocht je die nog niet hebben gespeeld?

Damn, zag je post nu pas -.-

Ben zeer zeker een RE fan, al vanaf het eerste deel op de PSX. Heb de classics op PSN gekocht. De Batman games heb ik ook.

Ik vermaak me nu prima met GTA 4 totdat deel 5 uitkomt. :)
 
Ik heb gister Bioshock inifinite uitgespeeld. Dit was echt een onverwachts coole game voor mij, heb er zeer van genoten. Het einde was wel vrij vaag, moet ik me nog even over inlezen denk ik:o
 
Iemand interesse in een ps3? Ik ga die van mij waarschijnlijk verkopen, ik gebruik het ding echt nooit...

Zal de specs even opzoeken als er interesse is, 2 controllers, 2 buzz controllers en ik heb er enkele games bij.
 
god of war 3 is parra idd

alleen nog niet uitgespeeld

komt steeds iets anders tussendoor
 
Ik ben al een tijdje bezig met Mafia 2 en wat is dat een ontzettend toffe game. Doet me erg denken aan een van mijn favorieten op de ps2 destijds: the getaway. Mafia 2 is echt een van de tofste titels die ik op de ps3 gespeeld heb:)
 
Ik ben al een tijdje bezig met Mafia 2 en wat is dat een ontzettend toffe game. Doet me erg denken aan een van mijn favorieten op de ps2 destijds: the getaway. Mafia 2 is echt een van de tofste titels die ik op de ps3 gespeeld heb:)

Mwah, mafia 1 was vele malen beter.
 
God of War 3 uitgespeeld op Titan, iedereen merlin?
 
Back
Naar boven