AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

Battlefield is tof online maar niets wat je nog niet gezien hebt.

Als je Battlefield 4 vergelijkt met andere games zoals k*t of Duty dan kun je niet zeggen dat het niet vernieuwend is.

Battlefield 4 ten opzichte van 3 geef ik je deels gelijk in.

Even een hulpje!

Zijn er al meer mensen met een ps4 en welke spellen hebben jullie zoal gekocht?
Zelf heb ik AC Black Flag en killzone gehaald!
AC was een erg leuk spel en van killzone ook genoten!

Wacht nu op Infamous en Watch dogs maar dat duurt nog eventjes..

Killzone was mijn eerste game, verdomme wat is dat een bagger spel zeg. Beetje heen en weer rennen om die generatoren ergens in te duwen zodat de deur open gaat. AC Black Flag ook gespeeld en zeker een vet spel maar ik raak er niet verslaafd aan. Battlefield 4 heb ik nu 130,5uur inzitten online dus ik kan wel zeggen dat ik die vet vind :D

Heb wel zin in nieuwe games want er is vrij weinig aanbod. Als het goed is komt Driveclub de 22e aan dus dan de lite versie downloaden en als die goed bevalt misschien hele versie kopen.

Zit ook op goede game te wachten idd. Heb vandaag controller teruggestuurd, dat rubbertje was nu al versleten terwijl ik echt weinig speel.

Rubbertje van je pookje? Bij mij ging er na 1 dag al een klein stukje af maar verder geen last meer van gehad. Wel vrij waardeloos natuurlijk

Ja van pookje. Algemeen probleem, als je het meldt bij sony krijg je iig een nieuwe.

Ok thanks, volgende keer met gamen even in de gaten houden of ik er wel last van heb, volgens mij merk ik het niet eens namelijk.

Merk het ook niet direct maar heb er toch 2 dusja. Maar voor een apparaat van 60 euro vind ik het eigenlijk niet kunnen.

Iemand COD Ghosts?
Waarom brengen ze 'Titanfall' niet uit op PS4, verdomme..

Ja, dat is wel jammer! Maar ach wij krijgen infamous!

Ben trouwens ook heel erg benieuwd naar Tom clancy's The Division! Wat er nu van te zien is is dat het er erg mooi uit gaat zien!

Ja, dat is wel jammer! Maar ach wij krijgen infamous!

Ben trouwens ook heel erg benieuwd naar Tom clancy's The Division! Wat er nu van te zien is is dat het er erg mooi uit gaat zien!

Kijk ik ook naar uit maar gaat nog erg lang duren. Dat filmpje van de gameplay was ook alles wat ze klaar hadden. Duurt geloof ik nog wel een jaar ofzo.

Iemand de laatste launch trailer van Watchdogs al gezien?

Vind de graphics erg tegenvallen dan wat je op de E3 trailer zag.
Dit spel was voor mij echt een system seller, hiervoor zou ik een PS4 in huis halen. Maar nu ik die grapics zag op de laatste launch trailer denk ik dat ik hem toch maar op een goede PC speel...

Tevens over The Division,

Kijk er ook erg naar uit maar klopt dat het nog wel jaar of 2 duurt voordat die uitkomt.
Ben vooral benieuwd naar het concept hoe ze dit willen opbouwen. Elkaar tegen komen in een MMO/Singleplayer wereld?
Lijkt me zwaar k*t als je lekker aan het ****en bent en er komen 4 gasten op je af en knallen je naar de klote.

Morgen mgs ground zeroes!! :)

Dit spel was voor mij echt een system seller, hiervoor zou ik een PS4 in huis halen. Maar nu ik die grapics zag op de laatste launch trailer denk ik dat ik hem toch maar op een goede PC speel...

Kijk er ook erg naar uit maar klopt dat het nog wel jaar of 2 duurt voordat die uitkomt.
Ben vooral benieuwd naar het concept hoe ze dit willen opbouwen. Elkaar tegen komen in een MMO/Singleplayer wereld?
Lijkt me zwaar k*t als je lekker aan het ****en bent en er komen 4 gasten op je af en knallen je naar de klote.

Ben er ook erg benieuwd naar! Op nedgame staat nu trouwens Maart 2015! Dus sowieso nog 1 jaar! Iemand infamous al gehaald?

Infamous leek me erg vet, maar nadat ik wat officiele gameplay heb gezien ziet het er toch een beetje 'saai' uit.. Wacht t nog ff af.

Nog even wat betreft die trailier, dit spel heeft me ook wel erg nieuwsgierig gemaakt!

Terug
Naar boven