Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Same here.
Heb ac4, fifa en nfs rivals, maar vond de launch lineup wel mager.
Ben benieuwd naar Infamous.
>>>>> Battlefield 4... <<<<<

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here.
Heb ac4, fifa en nfs rivals, maar vond de launch lineup wel mager.
Ben benieuwd naar Infamous.

Battlefield is tof online maar niets wat je nog niet gezien hebt.

Ja van pookje. Algemeen probleem, als je het meldt bij sony krijg je iig een nieuwe.
Ok thanks, volgende keer met gamen even in de gaten houden of ik er wel last van heb, volgens mij merk ik het niet eens namelijk.
Iemand COD Ghosts?
Waarom brengen ze 'Titanfall' niet uit op PS4, verdomme..
Ja, dat is wel jammer! Maar ach wij krijgen infamous!
Ben trouwens ook heel erg benieuwd naar Tom clancy's The Division! Wat er nu van te zien is is dat het er erg mooi uit gaat zien!
Iemand COD Ghosts?
Waarom brengen ze 'Titanfall' niet uit op PS4, verdomme..
Ben trouwens ook heel erg benieuwd naar Tom clancy's The Division! Wat er nu van te zien is is dat het er erg mooi uit gaat zien!
Iemand de laatste launch trailer van Watchdogs al gezien?
Vind de graphics erg tegenvallen dan wat je op de E3 trailer zag.
Dit spel was voor mij echt een system seller, hiervoor zou ik een PS4 in huis halen. Maar nu ik die grapics zag op de laatste launch trailer denk ik dat ik hem toch maar op een goede PC speel...
Tevens over The Division,
Kijk er ook erg naar uit maar klopt dat het nog wel jaar of 2 duurt voordat die uitkomt.
Ben vooral benieuwd naar het concept hoe ze dit willen opbouwen. Elkaar tegen komen in een MMO/Singleplayer wereld?
Lijkt me zwaar k*t als je lekker aan het ****en bent en er komen 4 gasten op je af en knallen je naar de klote.
Iemand de laatste launch trailer van Watchdogs al gezien?
Vind de graphics erg tegenvallen dan wat je op de E3 trailer zag.
Dit spel was voor mij echt een system seller, hiervoor zou ik een PS4 in huis halen. Maar nu ik die grapics zag op de laatste launch trailer denk ik dat ik hem toch maar op een goede PC speel...
Tevens over The Division,
Kijk er ook erg naar uit maar klopt dat het nog wel jaar of 2 duurt voordat die uitkomt.
Ben vooral benieuwd naar het concept hoe ze dit willen opbouwen. Elkaar tegen komen in een MMO/Singleplayer wereld?
Lijkt me zwaar k*t als je lekker aan het ****en bent en er komen 4 gasten op je af en knallen je naar de klote.