XXL Nutrition

Het grote Playstation 4 topic

Ben er ook erg benieuwd naar! Op nedgame staat nu trouwens Maart 2015! Dus sowieso nog 1 jaar! Iemand infamous al gehaald?

Ik verwacht dat ze die nog wel uitstellen tot september 2015 misschien nog wel later.

Infamous 1 en 2 heb ik gespeeld. Ik ga die nieuwe niet meer halen begin is leuk met krachten maar begint snel te vervelen.

ik zit gvd te wachten op watchdogs

Ground zeroes gister avond gehaald. Vandaag vrij dus zo er verder :)

Graphics zijn gelukkig erg mooi waar ik blij om ben omdat de games die ik al had grafisch tegen vielen. Kwa game zijn er toch wel wat veranderingen t.o.v. de oudere mgs delen.

Iemand hier met titanfall?

Titanfall is voorlopig nog alleen op de Xbox te krijgen

da minde nie

Ground zeroes gister avond gehaald. Vandaag vrij dus zo er verder :)

Graphics zijn gelukkig erg mooi waar ik blij om ben omdat de games die ik al had grafisch tegen vielen. Kwa game zijn er toch wel wat veranderingen t.o.v. de oudere mgs delen.

Metal Gear :O

Vorige week mijn ps4 ontvangen. Sinds de ps2 geen console meer gehad. In maart een ps3 gekocht, beviel goed dus die weer verkocht een ps4 besteld maar krijg er bijna spijt van. Bijna geen spellen voor te krijgen en rete duur natuurlijk maar dat had ik kunnen weten. Gewoon even het jaar afwachten wat er komen gaat.
Ik heb nu assassins creed 4 black flag, wel een vet spel en vette graphics.

Drive club had er al moeten zijn maar is voor onbepaalde tijd uitgesteld :(

Ik zou graag nog Battlefield 4 kopen.

En kijk erg uit naar Driveclub of Gran Turismo 7

hoe is watch dogs op de PS4? hoe is de gameplay, graphics en fps? kan iemand me vertellen of het het waard is om een PS4 te kopen, voor o.a. watch dogs en andere toekomstige games?

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

of kan je beter een 500 euro pc in elkaar zetten

Tot nu toe is het wel aardig maar niet echt een reden om direct een PS4 te kopen. Over een paar dagen kan ik je misschien meer vertellen, zit nog maar op 11% ofzo.

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Daarnaast ben ik wel echt een console gamer dus dan zou ik alsnog voor de PS4 gaan. Er gaan echt nog wel hele vette games uitkomen.

ben vooral fan van free roam spellen of games als rome II total war. denk dan niet dat een console het beste voor mij is ;)

Heb en ps4 maar weinig games nog. Zit een beetje aan watchdogs te denken maar ben er niet volledig siked voor en heb daardoor geen zin om er 50e voor te lappen.

Watch dogs valt me beetje tegen.
Autorijden is dodgy, haren zijn ****ing lelijk, 1st person view in auto ziet er totaal niet uit en na een tijdje valt het wel in herhaling..

Alleen maar k*t games voor dat ding. Fifa 15 wordt mijn derde denk ik haha

Dit is mijn 3e game, al heb ik Killzone binnen een week weer verkocht. Ook dit is geen topper helaas, maar vermaak me er nog wel even mee denk ik. Verhalen over de nieuwe BF doen me wel watertanden maar dat zal nog wel even duren.

Ik heb Battlefield 4 nu op de ps4. Gaaf spel alleen ik ben echt mega slecht. Ik ben meer een pc gamer, vind die controller maar k*t.
Zit eigenlijk te wachten op een goeie race game

Terug
Naar boven